مدیر کل دفتر برنامه ریزی وبودجه استانداری گلستان:

هزار پروژه نیمه تمام در گلستان به بهره برداری می رسند

1403-06-26 08:06:29
0
101

مدیر کل دفتر برنامه ریزی وبودجه استانداری گلستان گفت: امسال یک ‌هزار پروژه نیمه ‎تمام در دستور کار قرار گرفته که باید به بهره‎برداری برسد.

 

به گزارش کلاله خبر،علی اکبر پرواز صبح یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران استان با بیان اینکه پروژه های با پیشرفت فیزیکی 50 درصد به بالا برای تکمیل اعتبار در بودجه 92 دیده شده است اظهار داشت: در خصوص دو دستگاه در استان ، اداره کل فرودگاه ها و پارک موزه دفاع مقدس امسال، به صورت ملی اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به این مطلب که  تعهدات سفرهای اول و دوم سفرهای رئیس جمهور به گلستان باید به‌طور کامل تامین شود. بیان داشت : از ابتدای سال 92 تنها بر اساس ماده 51 قانون برنامه پنجم استخدام مجاز است و هرگونه استخدام مازاد برآن تخلف محسوب می شود.
 
وی ادامه داد: بر اساس ضوابط اجرایی بودجه 92 هر گونه بکارگیری نیرو وبه هر شکل ومحتوی در کلیه مشاغل در دستگاه های اجرایی، با مجوز معاونت توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رییس جمهور امکان پذیر است.
 
پرواز تصریح کرد: چون ابلاغ بودجه 92 با تاخیر انجام شده است، در صورت موافقت فرمانداران و به جهت جلوگیری از اتلاف وقت و استفاده از فرصت ها کمیته برنامه ریزی شهرستان ها تشکیل نشود.
 
مدیرکل دفتر برنامه‎ریزی و بودجه استاندار گلستان در خصوص سیاست‎های توزیع اعتبارات تملک استانی در سال 1392 گفت:  26 هزار و 300 میلیون ریال برای کمک به ساخت مساجد، 39 هزار و 790 میلیون ریال برای آسفالت راه‎های روستایی فاقد آسفالت و 310 هزار میلیون ریال در بخش مصوبات خاص پیش‎بینی شده است./مهر
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار