یادآوری:

آیا مسئولین شهرستانی نیم نگاهی به این خانواده فقیر انداختند؟

1403-07-27 02:07:26
0
68

چند ماه گذشته ازسوی سایت کلاله خبر گزارش تصویری از وضعیت معیشتی بد یک خانواده منتشر شد ولی آیا از سوی مسئولین شهرستان کلاله نیم نگاهی بسوی این خانواده شد؟

 

در حدیثی از رسول اكرم صلى الله عليه و آله  آمده است:

ما آمَنَ بى مَن باتَ شَبعانَ وَجارُهُ طاوِيا، ما آمَنَ بى مَن باتَ كاسيا وَجارُهُ عاريا؛

به من ايمان نياورده است آن كس كه شب سير بخوابد و همسايه اش گرسنه باشد. به من ايمان نياورده است آن كس كه شب پوشيده بخوابد و همسايه اش برهنه باشد.

براساس این حدیث از پیامبر اعظم (ص) بود که مسئولین این سایت ،برای رفع برخی از مشکلات این خانواده،ازسوی مسئولین گزارش تصویری از اوضاع معیشتی آنها منتشر کردند.

در ابتدای امر از سوی رئیس کمیته امداد کلاله تماسی در این خصوص گرفته شد و اطلاعات مکانی و اقتصادی این خانواده به این مسئول انتقال داده شد،اما به گفته مادر این خانواده هیچ مسئولی برای حتی، بازدید از وضعیت زندگی آنها به این خانواده سرنزده است.

باید گفت که این خانواده دارای 5 فرزند بود که دختر بزرگ این خانواده،حدود6 ماه گذشته خودکشی کرد و خانواده وی یکی از دلایل خودکشی این دختر را وضعیت اقتصادی و معیشتی بد، خانواده دانستند.

باز هم یادآور می شویم که پدر این خانواده کارگری است که برای بدست آوردن نان حلال و آوردن آن بر سرسفره خانواده از صبح تا غروب،کارگری می کند. اما مادر این خانواده فقیر در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر گفته بود: در آمد روزانه این خانواده بین 1 تا 5 هزار تومان می باشد و گاهی اوقات به دلیل نبود کار، این در آمد به هیچ می رسد.

وی گفته بود در خانه ای گلی زندگی می کنند و صاحب خانه برای فروختن این ملک عذز آنها را خواسته است و این خانواده با از دست دادن این سرپناه خود،هیچ سرپناه دیگری را ندارند و اگر هم پیدا شود با این وضعیت بد اقتصادی خویش نمی توانند اجاره سنگین خانه دیگری را پرداخت کنند چرا که بزرگ کردن 4 فرزند با این وضعیت کاری،کاری بس طاقت فرسا و سخت است.


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار