سنگدوینی:

666 روستای گلستان گازرسانی شده است

1403-07-02 07:07:29
0
40

مدیرعامل گاز گلستان گفت: این شرکت در راستای توسعه  گازرسانی و خدمت رسانی تاکنون توانست 27 شهر و 666 روستا و هزار و 288 واحد صنعتی عمده و جزء را از نعمت گاز بهره مند سازد.

 

به گزارش کلاله خبر،رمضانعلی سنگدوینی ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در هفته دولت نیز تعداد 123 پروژه گازرسانی در بخشهای شهری، روستائی، صنعتی و مسکن مهر را با هزینه ای در افزون بر 85  میلیارد ریال در برنامه افتتاحیه داریم که برابر برنامه با حضور مسئولین استان و شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرند.

 
وي با بیان جزئیات 123 پروژه  قابل افتتاح در هفته دولت تصریح کرد: پروژه های مذکور شامل شهر فراغي، 13 روستا، 106 صنعت و پنج پروژه  مسکن مهر است که در ایام یاد شده مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 
وی اظهار داشت: خوشبختانه این شرکت در تامین گاز  پایدار جایگاههای CNG هیچگونه مشکلی ندارد و در حال حاضر در استان تعداد 62 جایگاه  CNG گاز رسانی شده است، ضمن اینکه جایگاه  CNG شهرستان گالیکش نیز در دست اجرا بوده و  برابر  برنامه  تزریق گاز و راه اندازی خواهد شد.   
 
 مدیر عامل شرکت گاز گلستان گفت: پس ازاجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها افراد سودجو و فاقد مجوزهای قانونی با عناوینی جعلی منجمله ناظرین سامانه واریز یارانه نسبت به فروش کیت های کاهنده مصرف گازطبیعی بویژه در فصل سرد سال اقدام می کنند که به هیچ عنوان مورد تائید این شرکت نیست بنابراین مشترکین گرامی دقت داشته باشند درصورت تماس ومراجعه این افراد فریب حرف های واهی آنها را نخورده ومراتب را به نیروی انتظامی،سایرمراجع ذیصلاح ازجمله شرکت گازمنطقه محل سکونت گزارش کنند./مهر
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار