دادبود اعلام کرد:

افتتاح 19 طرح هادی روستایی گلستان در هفته دولت

1403-06-26 08:06:40
0
102

معاون عمرانی استانداری گلستان گفت: 19 طرح هادی روستایی در هفته دولت افتتاح می شود که در این طرح ها، شش هزار و138 خانوار روستایی بهره مند می شوند.

 

به گزارش کلاله خبر،عبدالرضا دادبود بعدازظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: 47 میلیارد ریال نیز طی این مدت برای ساماندهی رودخانه های استان هزینه شده است ودر هفته دولت سد مخزنی کوچک در رامیان افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: افتتاح سیستم انحراف سیلاب خواجه نفس گمیشان را در هفته دولت داریم که با هدف بهبود وضعیت آب گرفتگی در مناطق ساحلی اجرا می شود.
 
دادبود ادامه داد: در سال 91 سیلاب فراگیری شهرستان آق قلا درگیر کرد که پروژه مهم بند انحرافی از مجموعه اعتبارا ت مدیریت بحران در این حوزه با اعتبار 200 میلیارد ریال در حال اجرایی شدن است واگر این اتفاق بیفتد موضوع سیل آق قلا حل خواهد شد.
 
معاون عمرانی استانداری گلستان با بیان این که یک مخزن 10 هزار متر مکعبی در گرگان از جمله پروژه های آب وفاضلاب شهری است درهفته دولت افتتاح می شود تصریح کرد: با افتتاح این مخزن بخش زیادی از مشکلات آب شرب گرگان حل خواهد شد.
 
وی با اشاره به افتتاح پروژه های حفر چاه وتجهیز وخطوط انتقال آب در مینودشت وعلی آباد گفت: 25 میلیارد ریال در آب رسانی بخش مسکن مهر استان هزینه شده است ودر بخش آبرسانی روستایی نیز مجتمع آب رسانی شیرآباد افتتاح می شود.
 
دادبود افزود: در بخش میراث فرهنگی فاز سوم پارک شبنم نوده خاندوز افتتاح می شود ودر سطح استان، مرمت وساماندهی ابنیه تاریخی استان نیز در حال انجام است.
 
وی در ادامه از آغاز عملیات هتل پنج ستاره در استان خبر داد وگفت: دو هتل پنج ستاره در استان در حال ساخت است ودو مجوز هم درخصوص هتل در دو سال اخیر صادر شده است که هنوز اجرایی نشده است.
 
وی عنوان کرد: شش سالن ورزشی در استان با اعتبار 30 میلیارد ریال هزینه افتتاح می شود وپنج سالن ورزشی نیز درروستاهای استان افتتاح می شود.
 
دادبود در ادامه تصریح کرد: چهار مدرسه شبانه روزی در شهرهای گنبد، کلاله، آزادشهر وگمیشان با هزینه 117 میلیارد ریال افتتاح می شود ودر مجموع هفت مدرسه با 58 کلاس در شهرهای استان افتتاح می شود.
 
وی همچنین از مقاوم سازی 13 مدرسه استان خبر داد وگفت: ساختمان سازمان مدیریت پسماند وهمیاری شهرداری های استان در سایت اداری به بهره برداری می رسد./مهر
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار