در هفته دولت انجام می‌شود

بهره‎برداری 1031 پروژه اقتصادی و اشتغالزا در گلستان

1403-06-26 08:06:35
0
107

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان از افتتاح و بهره‎برداری یک‎هزار و 31 پروژه اقتصادی و اشتغالزا در این استان خبر داد و گفت: از تعداد یک‎هزار و 31 پروژه، کلنگ چهار طرح به زمین می‎خورد و مابقی پروژه‎ها نیز در هفته دولت افتتاح می‎شوند.

 

به گزارش کلاله خبر،علی‎اکبر سوخت‎سرایی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت ارائه برنامه‎های هفته دولت در استان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: یک‎هزار و 27 پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر یک‎هزار و 134 پروژه در هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسند و 2 هزار و 264 پروژه نیز زمینه اشتغالزایی افراد را در استان فراهم می‎کند.

وی تصریح کرد: پروژه‎های هفته دولت در سطح استان گلستان و در مرکز 14 شهرستان توزیع شده است.

بهره‎برداری 28 عنوان طرح شاخص اقتصادی و اشتغالزایی در هفته دولت

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان با بیان اینکه 28 عنوان طرح شاخص اقتصادی و اشتغالزایی در هفته دولت خواهیم داشت، افزود: این طرح‎ها شامل لوله و اتصالات، تولید پودر کربنات کلسیم، تولید پودر روی، گچ بسته‎بندی ساختمانی، آجر ماشینی، فرآورده‎های لبنی، کشتار صنعتی مرغ، بسته‎بندی مواد غذایی، سردخانه و بسته بندی سبزیجات، ام‎دی‎اف و انواع سس از جمله این طرح‎هاست.

سوخت‎سرایی ادامه داد: طرح‎هایی نظیر بتن آماده، سیلوی غلات، مرغداری گوشتی 40 هزار قطعه‎ای، پرورش قارچ، محصولات پلاستیکی، اسیدهای چرب، کارخانه آرد، طرح تولیدی صنعتی کارخانه آرد ستایش، کشتارگاه پیگرد و مرغ مادر گوشتی در هفته دولت به بهره‎برداری می‎رسد.

وی در خصوص تفکیک طرح‎های هفته دولت در شهرهای استان گلستان بیان داشت: کلاله 368 طرح، گرگان 214 طرح، علی‎آبادکتول 136 طرح، گنبدکاووس 68 طرح، گالیکش 54 طرح، کردکوی 42 طرح، آق‎قلا 31 طرح، آزادشهر 24 طرح، مینودشت 23 طرح، بندرترکمن 22 طرح، مراوه‎تپه 18 طرح، بندرگز 14 طرح، رامیان 12 طرح و گمیشان با پنج طرح که مجموع اینها یک‎هزار و 31 طرح را شامل می‎شود.

دوران انتقالی دولت با آرامش و منحصر به فرد به دولت بعدی منتقل شد

معاون برنامه‎ریزی استاندار گلستان با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش خدمات نظام به مردم است، خاطرنشان کرد: امسال با توجه به اینکه پایان دولت دهم و استقرار دولت یازدهم بود و نیز تحقق شعار سال 1392 که مقام معظم رهبری به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از آن یاد کردند با الطاف الهی حماسه سیاسی به دست مردم تحقق یافت.

سوخت‎سرایی با بیان اینکه حضور سرنوشت‎ساز ملت ایران در انتخابات، رئیس قوه مجریه را تعیین کرد، افزود: تعامل بسیار خوب بین رئیس‎جمهور و مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم در خانه ملت سبب شد تا تیم اقتصادی دولت و مجموعه دولت شکل بگیرد و عمده کابینه دولت یازدهم با رای اعتماد نمایندگان انتخاب شدند.

وی با ابراز خرسندی از اینکه دوران انتقالی دولت با آرامش و امنیت خاطر و در نوع خود منحصر به فرد به دولت بعدی منتقل شد برای دولت جدید که در حال شکل‎گیری است آرزوی موفقیت کرد./فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار