حیدریان اعلام کرد:

کلنگ زنی و افتتاح 150 پروژه عمرانی آب منطقه ای در گلستان

1403-06-26 08:06:41
0
99

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در هفته دولت 150 پروژه عمرانی با اعتبار 302 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

به گزارش کلاله خبر،ایرج حیدریان صبح یکشنبه در جلسه تشریح برنامه‌های اين شرکت در هفته دولت با اشاره به افتتاح 149 پروژه و کلنگ زنی یک پروژه  در هفته دولت خاطرنشان کرد: در این هفته بهره برداری از 150 پرو‍ژه عمرانی در سطح استان در دستور كار اين شرکت قرار دارد.

 
وی اظهار داشت: این پروژه ها شامل 30 پروژه در گرگان، هشت پروژه در گنبد کاووس، 13 پروژه در علی آباد کتول، 9 پروژه در آزادشهر، هشت پروژه در آق قلا، چهار پروژه در بندر ترکمن، 9 پروژه در بندر گز ،13 پروژه در رامیان، 14 پروژه در مراوه تپه، هشت پروژه در گمیشان، شش پروژه در مینودشت، هفت پروژه در گالیکش،8 پروژه در کلاله و 13 پروژه نیز در کردکوی است.
 
وی در ادامه اظهار داشت: از جمله برنامه هاي پيش بيني شده براي گراميداشت هفته دولت کوهنوردی برادران،پیاده روی بانوان همکار، سخنرانی به مناسبت تجلیل از مقام شهدای هفته دولت (شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر)، تجلیل از برگزیدگان دوزادهمین دوره مسابقات قرآنی فرزندان همکار صنعت آب و برق استان گلستان،بهره برداری از طرح نوسازی و بهسازی نمازخانه شرکت و دیدار با خانواده همکاران شهید است.
 
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان همچنین برگزاری کارگاه آموزشی برای خانواده کارکنان،برگزاری مسابقه نقاشی و مقاله نویسی فرزندان همکار و تقدیر از امورات و ادارت منابع آب شهرستانی برتر را از دیگر برنامه‌های اين هفته اعلام كرد.
 
حیدریان با اعلام اینکه هفته دولت امسال با شروع دولت جدید مقارن شده است، افزود: این هفته همواره باید با برنامه ریزی بهتر و رویکردی جدید همراه  باشد.
 
وی افزود: هفته دولت فرصت مناسبي براي بيان دستاوردها و عملكرد نظام و انقلاب است و تمام ادارات شهرستان بايد در راستاي هرچه بهتر انجام دادن وظايف خود تلاش كنند./مهر
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار