طرح جهاد رمضان هلال احمر کلاله از امروز آغاز شد

1403-07-02 07:07:30
0
46

قولجانی مسئول روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر از آغاز طرح جهاد رمضان در شهرستان کلاله خبر داد.

 

وی با اعلام این خبر گفت: هدف این طرح آموزش کمک های اولیه به روستاییان می باشد تا بتوانند در مواقع بحرانی از این آموزش ها بهترین استفاده را کنند و از میزان تلفات جانی و مالی در حوادث طبیعی کاسته شود.

قولجانی افزود: طرح جهاد رمضان از امروز صبح در روستای گوگچه شهرستان کلاله آغاز می شود و در یک دوره 3 روزه خدمات فرهنگی ،بهداشتی و آموزشی به مردم ارائه خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این روستا جمعیتی بالغ بر 1800 نفر دارد و انتظار می رود در هر کلاس آموزشی بین 50 تا 60 نفر شرکت کنند.

مسئول روابط عمومی این جمعیت اذعان داشت: در اولین روز این طرح، خدماتی از جمله آموزش چادرزنی،اطفاء حریق،مهارت های زندگی و آموزش چادر زنی ارائه خواهد شد.

وی از برنامه های دو روز آینده این جمعیت در این طرح گفت: در دومین روز از این طرح مانور زلزله،دیدار با خانواده شهدا با حضور فرماندار کلاله و برخی از مسئولین خواهیم داشت و در روز آخرین این جهاد رمضان،ویزیت رایگان دام های روستاییان در دستور کار این جمعیت قرار خواهد گرفت.

قولجانی در پایان اضافه کرد: همه مربیان استفاده شده در این طرح از مربیان خود این جمعیت می باشد و آموزش های لازم جهت القای مناسب آموزش ها را به مردم دیده اند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار