سرهنگ عسگری:

15 درصد جرایم گلستان در گنبدکاووس رخ می دهد

1403-08-01 01:08:31
0
9

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: از مجموع جرایم رخ داده در استان 15 تا 17 درصد جرایم در این شهرستان رخ می دهد.

 

به گزارش کلاله خبر،سرهنگ محمدعلی عسگری ظهر دوشنبه در آیین تقدیر از خبرنگاران در گنبدکاووس، وضعیت شهرستان را در زمینه های مختلف از جمله امنیت و احساس امنیت مطلوب بیان کرد.
 
 وی در زمینه ساماندهی خیابان میهن شرقی اظهار داشت: جلسات مختلفی در این زمینه برگزار و قرار شد شرکت تاسیس شود تا کارگران را ساماندهی کنند و تاکنون چند طرح پاکسازی در این منطقه اجرا شده است.
 
 وی در زمینه ایستگاه پلیس در شهرک بهارستان و سیدآباد گفت: ساختمان ایستگاه پلیس شهرک بهارستان در حال تکمیل است و در هفته ناجا بهره برداری می شود ولی در سیدآباد زمینی برای احداث ایستگاه واگذار نشده است.
 
 سرهنگ عسگری در زمینه تاخیر در ترخیص موتورسیکلتهای توقیفی گفت: متاسفانه موتورسیکلتهای شهرستانهای چند شهر شرق استان در پاکینگ گنبدکاووس توقیف می شود که سبب ایجاد ترافیک می شود.
 
 فرمانده انتظامی گنبدکاووس یادآورشد: درحال حاضر با مجوز واحد ترخیص می توان این موتورها را ترخیص کرد.
 
 وی با اشاره به افتتاح پلیس راه گنبدکاووس - مراوه تپه گفت: قسمت اعظم پلیس راه شهری آزادشهر – مینودشت به این قسمت منتقل شده است.
 
 عسگری از اجرای طرح مکنا در شهرستان خبر داد و گفت: خوشبختانه بازداشتگاههای گنبدکاووس از تمامی امکانات لازم برخوردار است.
 
 وی در بخشی از سخنانش با گرامیداشت روز خبرنگار، ازخبرنگاران به عنوان آینه نام برد که اخبار نیروی انتظامی را منعکس را می کنند و سبب می شوند مسئولان نقاط ضعف و قوت را بشناسند.
 
 وی اظهار داشت: خبرنگاران بازوان نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه هستند./مهر

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار