اخبار سیاسی:

واکنش نمایندگان به توهین‌های نماینده لرستان در مجلس

1403-08-01 11:08:43
0
66

پس از اظهارات سید علی محمد بزرگواری که در مخالفت با کابینه مطرح شد برخی نمایندگان درخواست ارائه تذکر کردند.

 

نادر قاضی پور در تذکر خود با استناد به ماده 24 گفت: باید صحبت های آقای بزرگواری قطع می شد ما حق نداریم اسم افراد را بیاوریم و بنده با 4 وزیر به عنوان مخالف صحبت می کنم اما در چارچوب قانون نکات خود را بیان می کنم.

همچنین ایرج ندیمی نیز در تذکری گفت: آقای لاریجانی شما درباره حفظ کیان و شان مجلس تا الان عالی مدیرین کرده اید. اتهام، فحش و ورود به عناوینی که مربوط به موضوع بحث نیست این جفا به ما است. توقع دارم مدیریت فرمایید و ما ناظر نباشیم.

کمال الدین پیرموذن نیز گفت: شان مجلس را زیر سوال بردن است و نگذارید شان مجلس از بین برود.

جواد جهانگیرزاده نیز در تذکری بر اساس ماده 24 آیین نامه داخلی مجلس گفت: امیدوارم تا پایان جلسات بررسی صلاحیت و رای اعتماد به دولت فضای آرامتری داشته باشیم. قانون وجود دارد و نیازی به چماق نیست . نباید تهمت زد و رئیس جمهور آزاد است و اجبار نشده که با سن خاصی وزیر را انتخاب کند.

یونس اسدی به عنوان آخرین نماینده که تذکر ارائه می کرد گفت: غرور و تکبر اجازه نداد این آخوند بزرگوار(بزرگواری) تقوا را رعایت کند. واقعا ایشان خودش هم می داند چقدر دستمال کش دولت بوده است.

به گزارش ایران دیپلماتیک،لاریجانی در پاسخ به تذکر نمایندگان گفت: فضای مجلس مخالف این حرف ها است و نمایندگان نقد عالمانه کنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار