چرا باید داوطلبین کنکور، دفترچه 1000 تومانی را 3000 تومان از پست کلاله بگیرند؟

1403-07-27 02:07:34
0
65

به گزارش کلاله خبر،اخباری مبنی بر فروش دفترچه انتخاب رشته 1000 تومانی به مبلغ 3000 هزار تومان توسط اداره پست شهرستان، در شهر پیچیده بود که پیگیر این موضوع شدیم.

 در مراجعه به اداره پست شهرستان متوجه شدیم این خبر واقعیت دارد و داوطلبین دفترچه های انتخاب رشته 1000 تومانی را 3000 هزار تومان دریافت می کنند.

در گفتگویی که با خلیل صفری رئیس اداره پست شهرستان داشتیم وی در خصوص این موضوع گفت: با توجه به تمام شدن دفترچه های انتخاب رشته در شهرستان، اداره پست برای رفاه حال داوطلبین،از متقاضیان این دفترچه جهت سفارش این دفترچه ها ثبت نام بعمل آورد.

وی افزود: هزینه اصلی خود دفترچه 1000 تومان می باشد و با مالیات افزوده 1060 تومان خواهد شد ولی در هنگام ثبت نام از داوطلبین هزینه پستی این دفترچه جهت دریافت این دفترچه بصورت بسته پستی درب منازل داوطلبین مبلغ 2000 تومان دیگر برهزینه این دفترچه اضافه کردیم و هزینه های دریافت شده را بعنوان درآمدی اداره برای استان ارسال کرده ایم.

به گزارش کلاله خبر،بیشتر درخواست کننده گان دفترچه،با وجود مراجعه به اداره پست و دریافت حضوری این دفترچه بازهم ملزم به پرداخت هزینه اضافی شده اند و از این موضوع موضوع اظهار ناراحتی می کردند.

این مسئول در خصوص این موضوع هم، اینگونه پاسخ داد: باتوجه به واریز مبلغ هزینه پستی تحویل درب منزل داوطلبین، بعنوان درآمدی اداره پست، در هر صورت چه با حضور داوطلبین به اداره پست و یا دریافت دفترچه درب منزل خود باید هزینه فوق را پرداخت نمایند.

 

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار