برای دهمین بار صورت گرفت ؛

سقوط به دره یک دستگاه پیکان وانت در گالیکش

1403-08-01 11:08:50
0
13

شب گذشته یک دستگاه پیکان وانت از مسیر جاده فارسیان در تردد بود که به دلیل لغزنده بودن جاده، پیچ تند جاده، نداشتن گاردریل و عدم کنترل خودرو توسط راننده به ته دره سقوط کرده است.

 

به گزارش کلاله خبر،مهدی پیاده کوهسار ، دهیار روستای پادلدل شهرستان گالیکش در گفتگو با خبرنگار گلستان ما گفت :  ساعت 21 شب گذشته یک دستگاه پیکان وانت که از روستای کرنگ کالپوش در استان سمنان به سمت گالیکش از مسیر جاده فارسیان در تردد بوده، بدلیل لغزنده بودن جاده، پیچ تند جاده، نداشتن گاردریل و عدم کنترل خودرو توسط راننده به ته دره سقوط کرده است.

دهیار پادلدل افزود: خوشبختانه این سقوط تلفات جانی در پی نداشت و راننده به همراه همسرش در سلامت هستند.

پیاده کوهسار خاطر نشان ساخت : بعد از تغییر مسیر جاده پادلدل به پنو ، بالاتر از روستای پادلدل پیج تندی وجود دارد که شیب تند منتهی به این پیج باعث می شود رانندگان موقع رسیدن به این پیچ نتوانند خودرو خود را کنترل کنند و به دره سقوط می کنند.

پیاده کوهسار تصریح کرد: در این رابطه مکاتباتی با اداره راه شهرستان داشتیم برای قرار دادن گاردریل در این پیج، جهت جلوگیری از سقوط خودروها به دره ولی متاسفانه ترتیب اثر داده نشده است.

گلستان ما : با توجه به حادثه خیز بودن این نقطه از جاده، که از ابتدایی سال جاری تاکنون این سومین سقوط به این دره و طی سالیان اخیر دهمین سقوط در این نقطه است که جا دارد مسئولین مربوطه ایرادات فنی این جاده را برطرف کنند./گلستان ما

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار