محمدزاده:

آمار دانش آموزان ابتدایی شهرستان کلاله افزایش یافت

1403-07-27 02:07:27
0
65

محمد محمدزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان کلاله در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اعلام کرد: در سال تحصیلی جدید، 12241 دانش آموز ابتدایی در 525 کلاس درس که 135 کلاس آن چند پایه ای است،در 106 دبستان مشغول تحصیل می شوند.

 وی تعداد دانش آموزان ابتدایی سال گذشته را 11399 نفر اعلام کرد و گفت: در راستای طرح تحول بنیادین ،امسال تعداد کلاس های ششم از 81 کلاس به 91 کلاس افزایش یافت.

وی افزود: همه آموزگاران پایه ششم،آموزش های لازم برای تدریس را فرا گرفته اند و در شهریور سال جاری برای آموزگاران جدید این پایه دوره آموزشی برگزار می شود.

محمد زاده آمار پایه ششم را 2320 دانش آموز اعلام کرد که در مقایسه با آمار 1870 نفر سال گذشته،450 نفر افزایش را نشان می دهد.

مدیر آموزش و پرورش کلاله آمار دانش آموزان کلاس اولی امسال را که، تاکنون مراحل ثبت نام آنها طی شده است را اعلام کرد و گفت: تاکنون 2458 دانش آموز اولی ثبت نام شده اند که در مقایسه با سال گذشته 161 نفر بیشتر است.

این مسئول اضافه کرد: کمترین تعداد دانش آموز ثبت نامی پایه اول ابتدایی مربوط به دبستان شهید لاجوردی با یک نفر دانش آموز ثبت نامی، و بیشترین تعداد ثبت نامی در این پایه مربوط به دبستان شهید تاقانی با 112 دانش آموز در شهر فراغی بخش پیشکمر می باشد.

محمد تقی قزلسفلی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش کلاله نیز در این جلسه گفت: همه تلاش ها با در نظر گرفتن تمهیدات،برای اجرای موفقیت آمیز طرح تحول بنیادین باید انجام گیرد.

وی افزود: قطعا نقاط قوت و ضعفی در این طرح وجود دارد که باید برای تقویت نقاط قوت و از بین بردن نقاط ضعف همت خود را بکار ببریم.

قزلسفلی اذعان کرد: نیروهای انسانی آموزش دیده با امکانات لازم میزان موفقیت این طرح را افزایش می دهد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار