ضیافت نور با شهدای گمنام کلاله

1403-07-27 02:07:36
0
65

به گزارش کلاله خبر، شب گذشته توسط آموزش و پرورش شهرستان کلاله در گلزار شهدای گمنام شهرستان مراسم ضیافت نور برگزار گردید.

 دراین مراسم معنوی،محمد تقی قزلسفلی فرماندار کلاله در جمع خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان گفت: برکت خون شهدا را در طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه در جای جای این جامعه و زندگی خود حس کرده ایم.

وی افزود: پیروزی در عرصه های مختلف نبرد با دشمن طی سال های گذشته، با توکل به خدا و ازجان گذشتگی شهدا بدست آمده است و راه شهیدان را، برای تدام نظام جمهوری اسلامی ادامه خواهیم داد و آنچه داریم به برکت تلاش های امام خمینی(ره) و خون شهیدان و ایثارگران است و نباید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه فراموش کنیم.

محمد محمد زاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان در این مراسم، در سخرانی خود گفت: خدا را شاکریم که در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان این فرصت به ما داده شد که در کنار گلزار شهدا گمنام کلاله حضور یابیم و عهد و پیمان خود با شهیدان را مستحکم کنیم.

در ادامه مراسم از تعدادی از فرزندان شهیدان و ایثارگران که در عرصه های علمی حائز رتبه های برتر شده بودند تقدیر و تشکر شد و به رسم یادبود به آنان هدایایی اهدا گردید.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار