وقتی بنزین،دزد موتور سیکلت را ناکام گذاشت

1403-07-27 02:07:28
0
75

به گزارش کلاله خبر،تمام شدن بنزین موتور سیکلتی که توسط دزد یا دزدانی سرقت شده بود،دزد یا دزدان را در سرقت این موتور سیکلت ناکام گذاشت.

 عصر دیروز موتور سیکلت (ج-ر) از مقابل باشگاه پرورش اندام خیابان طالقانی شهرستان کلاله ربوده و ساعاتی بعد این موتور سیکلات پیدا شد.

صاحب این موتور سیکلت در گفتگو با خبرنگار کلاله خبرگفت: عصر دیروز در باشگاه پرورش اندام بودم،وقتی برگشتم،دیدم موتورم نیست و توسط شخص یا اشخاصی ربوده شده است.

وی افزود: سریعا این موضوع را با مرکز فوریت های پلیس 110 در میان گذاشتم و با تنظیم شکایت نامه ای مبنی بر سرقت موتورم خواستار رسیدگی به این موضوع شدم.

صاحب موتور ادامه داد: ساعتی بعد تماسی از سوی پلیس با من گرفته شد و گفتند که موتورم پیدا شده،من و پدرم سریعا خود را به کلانتری شهرستان رساندیم، در آنجا موتور بود اما خبری از سارق نبود وقتی موضوع را از مامورین کلانتری جویا شدیم،متوجه شدیم که سارق در حال حرکت بسوی روستای چشمه نیل بوده که تمام شدن بنزین موتور باعث شده بود سارق موتور را در جاده رها کند و خود متواری شود و یک چوپان با دیدن موتور پارک شده در جاده این موضوع را با پلیس در میان گذاشته بود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار