رئیس پلیس راه گلستان خبر داد

کاهش 12 درصدی تصادفات منجر به فوت در گلستان / وقوع 37 تصادف در 72 ساعت گذشته

1403-08-01 11:08:23
0
10

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان از کاهش 12 درصدی تصادفات منجر به فوت در سطح استان خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر،علیرضا قدمی اظهار داشت: تصادفات طی 72 ساعت گذشته در محورهای برون‎شهری گلستان سه کشته و 46 مجروح بر جای گذاشت.

وی تصریح کرد: طی سه روز گذشته بر اثر بی‎احتیاطی برخی رانندگان 37 فقره تصادف در محورهای برون‎شهری استان به وقوع پیوست.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان گفت: از مجموع تصادفات طی این مدت سه فقره تصادفات فوتی، 29 فقره جرحی و پنج فقره خسارتی بوده است.

قدمی با بیان اینکه بر اثر وقوع این تصادفات سه نفر کشته و 46 تن مجروح شدند، خاطرنشان کرد: برخورد سواری پژو با گاردریل در کلاله، واژگونی سواری پراید در محور فرعی سرخنکلاته گرگان و همچنین برخورد موتورسیکلت با کامیون در گنبدکاووس از جمله تصادفات منجر به فوت طی این مدت بوده است.

وی بی‎احتیاطی و عدم توجه به جلو را عامل اصلی وقوع این تصادفات دانست و گفت: عدم توجه به جلو، عدم رعایت حق تقدم و سرعت غیرمجاز از جمله علل و عوامل تصادفات در محورهای برون‎شهری استان است.

قدمی به آغاز مرحله دوم طرح تابستانه پلیس راه در اواخر هفته آینده اشاره و بیان داشت: این مرحله از هفدهم مرداد ماه آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گلستان از کاهش 12 درصدی تصادفات منجر به فوت در سطح استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تلاش همکاران و رعایت قوانین و مقررات همچنان شاهد کاهش وقوع تصادفات در سطح استان باشیم./فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار