حسینی:

چندین پروژه عمرانی در شهرستان کلاله در حال اجرا است

1403-07-27 04:07:20
0
63

سید مجتبی حسینی رئیس بنیاد مسکن روستایی شهرستان کلاله صبح امروز در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر گفت: در حال حاضر چندین پروژه عمرانی در سطح شهرستان کلاله در حال اجرا می باشد.

 

آغاز احداث 3 دهانه پل در روستای اوقچی:

حسینی گفت: با توجه به نبود پل برای عبور و مرور در روستای اوقچی و همچنین احتمال بروز مشکلات در زمان بارندگی های شدید و در پی آن ایجاد سیلاب، ایجاد 3 دهانه پل در این روستا در دستور کار اداره بنیاد مسکن شهرستان قرار گرفت و این پروژه ها هم اکنون در حال اجرا می باشد و هزینه ساخت این پل ها از محل اعتبارات مدیریت بحران شهرستان دریافت می شود.

ایجاد دیواره نگهبان سنگی در روستای قرانکی جنگل:

وی در ادامه سخنان خویش از احداث دیوار نگهبان سنگی جهت جلوگیری از ریزش خاک و سنگ در معابر و جاده های روستای قرانکی جنگل خبر داد و گفت: این دیواره برای جلوگیری از ریزش ناگهانی سنگ در جاده ایجاد می شود و طول آن 90 متر و ارتفاع در نظر گرفته شده برای این دیوار 1.60 متر می باشد.

ساخت 2 آبروی بتنی و دیواره نگهبان سنگی در روستای قره قاچ:

رئیس بنیاد مسکن روستایی کلاله افزود: 3 پروژه عمرانی دیگر در روستای قره قاچ شهرستان کلاله در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می توان به احداث آبروی بتی به عرض 4 متر و طول 8.5 متر ، احداث دیوار نگهبان برای جلوگیری از ریزش موانع در جاده به طول 36 متر و ارتفاع 3 متر و با ضخامت 1.20 متر و احداث کانال بتنی به عرض 3 متر و ارتفاع 1.5 متر به طول 60 متر با هدف جلوگیری از ایجاد سیلاب و هدایت آب های سطحی این روستا، اشاره کرد.

احداث 2 کانال بتنی در روستای خوجمز:

این مسئول در ادامه بیان پروژه های متعدد این اداره اضافه کرد: با توجه به نبود کانال برای هدایت آب های سطحی در مواقع ضروری در روستای خوجمز، از جمله پروژه های در نظر گرفته شده برای این روستا احداث 2 کانال بتنی می باشد که یکی از کانال ها به ابعاد 80*80 و به طول 470 متر و کانال دیگر به ابعاد 60*80 و طول 560 متر ساخته می شود.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار