رئیس بنیاد مسکن کلاله:

110قطعه زمین مسکونی به اهالی دو روستا کلاله واگذار شد

1403-07-27 02:07:32
0
80

سید مجتبی حسینی رئیس بنیاد مسکن شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر گفت: 110 قطعه زمین مسکونی بصورت قرعه کشی به اهالی روستاهای حاجی بیک علیا و سفلی واگذار شد.

 

وی با بیان این مطلب افزود: با توجه به حادثه خیز بودن دو روستای حاجی بیک علیا و سفلی،این دو روستا در طرح جابجایی قرار گرفت و برای این امر 500 قطعه زمین مسکونی در نظر گرفته شد که بصورت قرعه 110 قطعه از این 500 قطعه به روستاییان واگذار گردید.

حسینی اذعان داشت: برای ساخت این منازل مسکونی به روستاییان وام 12.5 میلیون تومانی با سود 4 درصد واگذار می شود و از جمله عوامل دیگر که باعث استقبال مردم از این طرح شد بیمه رایگان این منازل بود .

این مسئول خاطرنشان کرد: کلیه ادارات و دستگاه هایی که در این دو روستا دارای ساختمان فرسوده هستند می توانند در صورت اعلام از این قطعه های مسکونی جهت ساخت و ساز دریافت نمایند.

وی در آخر در پاسخ به سوال خبرنگار کلاله خبر در خصوص رفع مشکل انشعابات در این مکان گفت: برای رفع مشکل آبرسانی به این مکان با توجه به نبود بودجه کافی ،این موضوع به زمان دریافت بودجه جدید موکول شد و در خصوص رفع مشکل برق نیز رایزنی هایی انجام شده است که در حال پیگیری می باشد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار