مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت گالیکش :

700 کیلوگرم پنیر فاسد در گالیکش معدوم شد

1403-08-01 11:08:37
0
13

یک کامیون حامل 700 کیلوگرم پنیر از استان خراسان به مقصد شهرستان‌های گالیکش و مینودشت در حرکت بود که توسط نیروی انتظامی گالیکش در ایست بازرسی تنگراه متوقف شد.

 

به گزارش کلاله خبر،مهندس، محسن خانلرپور مسئول بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان گالیکش ضمن اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما در این شهرستان گفت : در بررسی های انجام‌شده مشخص شد که این کامیون 700 کیلوگرم پنیر فاسد مرجوعی را به کارخانه تولیدکننده انتقال میداده است.

وی تصریح کرد: برابر قانون محموله ضبط و توسط بخش بهداشت محیط شبکه بهداشت شهرستان‌های گالیکش و مینودشت معدوم شد.

خانلرپور با انتقاد از کارخانه‌داران مواد غذایی گفت: کارخانه‌داران مواد غذایی به بهانه معدوم‌سازی اجناس فاسد و تاریخ گذشته این اجناس را به کارخانه مرجوع می‌کنند و پس از بسته‌بندی محصولات را دوباره به چرخه تولید برگشت می‌دهند.

وی ادامه داد: نکته عقلانی آن است که اجناس در همان مکان فاسد شده معدوم گردد نه اینکه با صرف هزینه وسیله نقلیه و کارگر از استانی به استان دیگر انتقال و بدون معدوم شدن دووباره به چرخه تولید برگردد.

مسئول واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان گالیکش با تاکید بر اینکه این واحد در بازدیدهای مستمر بهداشتی بر عرضه مواد غذایی بدون اغماض با واحد متخلف برابر قانون برخورد خواهد کرد، به مردم توصیه کرد قبل از خرید مواد غذایی مورد نیاز به نوع جنس، پروانه ساخت و تاریخ تولید و انقضاء آن و شرایط نگهداری در زیر آفتاب و یا فضای غیربهداشتی به‌دقت توجه داشته باشند.

خانلرپور از مردم گالیکش خواست تا با مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را با شماره رایگان 1490 در میان بگذارند تا کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان گالیکش در اصرع وقت موضوع را پیگیری کنند./گلستان ما

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار