دادستان عمومی و انقلاب گالیکش خبر داد :

درگیری خیابانی و مجروح شدن 2 نفر در گالیکش

1403-08-01 11:08:35
0
28

2 نفر در درگیری خیابانی شهر گالیکش به ضرب چاقو مجروح شدند.

 

به گزارش کلاله خبر،کریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش ضمن اعلام این مطلب در گفت و گو با خبرنگار گلستان ما گفت: در این درگیری یک جوان با چاقو ضامن‌دار در خیابان امام خمینی (ره) ( خیابان اصلی شهر گالیکش در مسیر جاده بین‌المللی تهران به مشهد ) به دو جوان حمله‌ور شده و یکی را از ناحیه کتف و دیگری را از ناحیه حساس قفسه سینه مجروح کرده است.

وی افزود: با مداخله نیروهای انتظامی بلافاصله فرد ضارب در صحنه درگیری دستگیر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش تصریح کرد: با وقوع این درگیری جاده بین‌المللی گالیکش برای دقایقی مسدود شد.

کریمی علت حادثه را واهی اعلام کرد و گفت: عدم آموزش و تربیت صحیح فرزندان به‌وسیله خانواده‌ها و عدم توجه به آموزه‌های دینی باعث می‌شود، این‌گونه جوان‌ها ندانند در مواقع شکست و یا بروز خشم و نفرت نسبت به دیگران چگونه برخورد کنند.

وی ادامه داد: اقدام این جوانان در این مواقع گاه منجر به حوادث ناگوار و جبران‌ناپذیر می‌شود که عواقب وخیم زندان و حتی اعدام برای افراد متخلف را در پیش دارد.

وی تأکید کرد: پدر و مادرها باید همواره فرزندان خود را کنترل کنند تا اشیایی نظیر چاقو همراه نداشته و یا با موارد مشکوک غیراصولی و غیراخلاقی در تماس نباشند.

وی فاصله گرفتن والدین از فرزندان و رفاقت نکردن با آنها در این زمانه و هم‌نشینانی با ناباب را منشأ این‌گونه جرائم در جوانان اعلام کرد./گلستان ما

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار