مدیرکل ورزش گلستان خبر داد

افتتاح خوابگاه 150 نفره ورزشی در گرگان

1403-08-01 11:08:42
0
16

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: خوابگاه 150 نفره گرگان به منظوره اسکان تیم‎های شرکت‎کننده در مسابقات مختلف ورزشی که به میزبانی استان گلستان برگزار می‎شود به زودی افتتاح و به بهره‎برداری می‎رسد.

 

کلاله خبر،

قربانعلی پاشا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان استان پیگیر ساخت و ساز دو خوابگاه است، اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود بر سر راه اسکان تیم‎های ورزشی که به استان گلستان سفر می‎کنند تکمیل خوابگاه 150 نفری در اولویت قرار دارد.

وی تصریح کرد: بعد از پیگیری تکمیل خوابگاه 150 نفری، به دنبال تکمیل خوابگاه دیگر و تجهیز مهمانسراهای ادارات ورزش و جوانان در شهرستان‎ها خواهیم بود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خاطرنشان کرد: در سال گذشته به منظور تعمیر و تجهیز پیست‎های اسبدوانی استان یک میلیارد و 150 میلیون تومان بودجه در نظر گرفته شده که از این مقدار 800 میلیون تومان در پیست اسبدوانی گنبدکاووس هزینه شده است.

پاشا اذعان داشت: همچنین 200 میلیون تومان برای پیست اسبدوانی آق‎قلا در نظر گرفته شده و 150 میلیون تومان هم به منظور انجام کارهای ضروری پیست اسبدوانی بندرترکمن هزینه خواهد شد که البته در این میان از زحمات و پیگیری‎های مداوم نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و استاندار هم باید تقدیر کرد.

2 میلیارد تومان اعتبار برای پیست‎های اسبدوانی آق‎قلا و بندر ترکمن لازم است

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اضافه کرد: برای تکمیل پروژه‎های ناتمام پیست‎های اسبدوانی شهرستان‎های آق‎قلا و بندرترکمن 2 میلیارد تومان هزینه پیش‎بینی شده که انتظار است با پیگیری مسئولان و همکاری شرکت توسعه این پول در اختیار استان قرار گیرد تا صرف کارهای ضروری این مجموعه‎ها شود.

برگزاری سه جشنواره بزرگ در بهار امسال به میزبانی کلاله

پاشا با اشاره به برگزاری سه جشنواره بزرگ در بهار امسال به میزبانی شهرستان کلاله ادامه داد: یکی از این جشنواره‎ها، جشنواره اسب اصیل ترکمن در روستای صوفیان بود که نشان از علاقه مردم این منطقه به این حیوان نجیب دارد و با توجه به استقبال خوب از جشنواره و حضور مهمان‎های زیادی از سراسر کشور و حتی کشورهای حوزه خلیج فارس اطمینان داریم سرمایه‎گذاری در ورزش اسب‎سواری می‎تواند برای استان مفید واقع شود و منبع درآمد خوبی هم باشد.

برگزاری همایش پیاده‎روی خانوادگی در گرگان

وی تصریح کرد: برگزاری همایش پیاده‎روی خانوادگی که در سال گذشته در شهرستان گنبدکاووس برگزار و از شبکه سه سیما به طور مستقیم پخش شد امسال به میزبانی گرگان برگزار و از شبکه سه هم پخش خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: ضمن اینکه اداره ورزش و جوانان استان از برنامه‎های مشابهی که در حوزه ورزش همگانی و ورزش‎های خانوادگی به مناسبت‎های مختلف برگزار می‎شود، استقبال خواهد کرد./فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار