کلاله خبر گزارش می دهد:

فرودگاهی که به احترام ماه رمضان تعطیل شد

1403-07-27 04:07:28
0
63

فرودگاه شهرستان کلاله پس از 3 ماه فعالیت در سایه ماه مبارک رمضان، بازم تعطیل شد.

 

به گزارش کلاله خبر، پرواز های این فرودگاه از 9 فرودین سال جاری بعد از تعطیلی چند ماهه از سرگرفته شد و در هفته با وجود بسیاری از مشکلات پیش رو دو پرواز در روزهای سه شنبه و جمعه به تهران و بلعکس داشت.

مسئولین این فرودگاه برای استمرار این پروازها و در نتیجه آن رونق منطقه از هیچ تلاشی دریغ نکردند وبا تشکیل جلسات متعدد با مسئولین دیگر شهرها،دست یاری بسوی این افراد دراز کردند و ازسوی خود مسئولین فرودگاه و مسئولین شهرستان تبلیغات وسیعی در شهر و صداوسیما انجام گرفت.

اما باید یادآورشد که برخی از مسئولین شهرهای مجاور کلاله به وعده های خود عمل نکردند و مردم شهر خود را برای استفاده از پروازهای این فرودگاه تشویق و ترغیب نکردند و در پی آن پروازهای این فرودگاه با استقبال اندک مردم مواجه شد.

البته باید از استاندار گلستان جهت حمایت های وی در خصوص پابرجا ماندن فرودگاه کلاله تشکر و قدردانی کرد چرا که اگر حمایت های استاندار نبود این فرودگاه در همان ماه اول به کار خود خاتمه می داد.

باز هم باید متذکر شویم که استمرار پروازهای این فرودگاه نه تنها باعث پیشرفت کلاله بلکه باعث پیشرفت منطقه خواهد شد و مسئولین دیگر شهرها نباید به چشم حسادت به این موضوع بنگرند.

باید خاطرنشان کرد که برای شروع به کار دوباره این فرودگاه چیزی بالغ بر 4 میلیارد تومان از بیت المال هزینه شده است و صحیح نمی باشد به بهانه های مختلف پروازهای این فرودگاه قطع شود،چرا که این مقدار اعتبار می توانست گره از کار بسیاری از مردم استان باز کند و با تعطیلی دوباره این فرودگاه تمامی فعالیت های مسئولین استانی زیر سوال می رود که چرا فرودگاهی که قرار بود تعطیل شود این مقدار بیت المال مسلیمین صرف هزینه های آن شد؟!

مسئولین هواپیمایی و مسئولین استانی یا باید به سوال فوق پاسخ دهند یا به فکر چاره ای در این خصوص باشند و آن هم این است که مسئولین هواپیمایی استان می توانند در هفته یکی از پروازهای فرودگاه گرگان را به این فرودگاه اختصاص دهند یا خطوط هوایی فرودگاه کلاله را از 1 مسیر به چند مسیر افزایش دهند و می توانند این کار را با اضافه کردن خط هوایی کلاله به مشهد و از آنجا به سیستان و بلوچستان آغاز کنند.

امیدواریم این فرودگاه در سایه ماه رمضان به تعطیلی دائمی سوق پیدا نکند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار