جواد قناعت:

فرودگاه کلاله یکی از اقدامات ارزشمند جهت بهره برداری است

1403-07-27 04:07:21
0
68

جواد قناعت استاندار گلستان،پیش از ظهر روز شنبه در جلسه صنعت،معدن و تجارت،فرودگاه کلاله را یکی از اقدامات ارزشمند جهت بهره برداری دانست.

 

وی با بيان اينکه امروز گلستان در محور پيشرفت حرکت مي کند افزود :عليرغم مشکلات و کمبودها و تحريم هاي بيگانگان، بخش خصوصي از مشکلات سرافراز بيرون آمده است. 

 
وی اظهار داشت: بدخواهان بدانند عليرغم کينه ودشمني آنها ،جمهوري اسلامي ايران آينده اميد وارکننده اي دارد.
 
 وي با تشريح زيرساخت هاي ايجاد شده در استان، ايجاد سدهاي متعدد ، بيمارستانها و کارهاي فراوان ديگر را از دستاوردهاي همدلي بخش خصوصي ودولتي دانست.
 
وي همکاران سيستم بانکي با سرمايه گذاران و سرمايه داران يک ضرورت خواندوافزود :چنانچه اين ارتباط و تعامل درست انجام شود شاهد رشد صنعت وتجارت در استان خواهيم بود.
 
قناعت اظهار داشت : در دولت نهم ودهم فعاليت هاي گسترده و اقدامات شايسته فراواني صورت گرفت که مورد تاييد کارشناسان ومتخصصان امور اقتصادي و صنعتتي استان است.
 
استاندار گلستان گفت: درسال 84 واردکننده سيمان بوديم اما در سال گذشته توانستیم 12 ميليون تن سيمان را صادر مي کنيم که اين يکي از صدها اقدامات ارزشمند دولت نهم و دهم است.
 
وی گفت: بين المللي شدن فرودگاه گرگان و ايجاد فرودگاه کلاله و همچنين راه حل نهايي جاده جنگل گلستان – خراسان شمالي  و بزرگراه راه آزادشهر – مينودشت از جمله اقدامات ارزشمندي است  که مي توانيم در حال حاضر براي بهره برداري آنها آماده شويم.
 
استاندار گلستان همچنين رشد و توسعه کمي و کيفي شهرک هاي صنعتي استان و کسب رتبه برتر کشوري موجب افتخار ومباهات دانست.
 
به گفته وي ؛ حضورعزتمند تجار و بازرگان استان در کشور هاي همجوار روسيه و قزاقستان از ديگر موارد ارزشمند متوليان حوزه صنعت و تجارت با همکاري بخش خصوصي است که  بسيارحائز اهميت است./مهر
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار