رئیس مرکز آموزش فنی حرفه ای کلاله:

برای 1251 نفر کارآموز بستر اشتغال ایجاد شد

1403-07-27 04:07:25
0
61

محمد شیخ رئیس مرکز فنی حرفه ای شهرستان کلاله از آموزش 1251 کارآموز توسط این مرکز خبر داد و گفت: مرکز فنی حرفه ای شهرستان با این کار توانست برای 1251 نفر جوان جویای کار بسترهای اشتغال را ایجاد کند.

 

وی افزود: این کارآموزان در کارگاه های آموزشی ثابت و روستایی در رشته های برق صنعتی و برق ساختمان،تعمیر تراکتورو تیلر،لوازم خانگی،جوشکاری و لوله کشی گاز و جوشکاری مخازن فولادی و تعمییر اتومبیل های سواری،زنبور داری،دامپروری و کشاورزی آموزش های لازم برای رسیدن به اشتغال پایدار را فرا گرفته اند.

 

شیخ گفت: کارآموزان در این کارگاه ها 37 حرفه را آموزش دیدند که پس از قبولی در آزمون،گواهینامه مهارت با کد بین المللی را دریافت کردند.

 

...... تابستان امسال و فعالیت های این مرکز:


رئیس مرکز فنی حرفه ای کلاله: ما هم اکنون در دو نوبت صبح و بعدظهر 104 کارآموز جوان و علاقمند به کارهای فنی و حرفه ای را در رشته های که به آن اشاره شد آموزش می دهیم که بتوانند با فراگیری یک حرفه و دریافت گواهینامه، در بازار مشغول به کار شوند.

وی خاطرنشان کرد: مرکز آموزش فنی حرفه ای کلاله برای حرکت در راستای برنامه های چشم اندار 1404 کشور و تحقق عدالت اجتماعی برنامه هایی دارد که از جمله این برنامه ها،تامین فضای آموزشی و اداری برای مرکز خواهران و تجهیز آن می باشد وهمچنین شناسایی و پیگیری، برای برپایی آموزش های بازار محور،بدین منظور که همزمان با آموزش، تولید محصول هم صورت گیرد تا محل درآمدی برای مرکز و کارآموزان شود.

این مسئول در پایان گفت: مرکز آموزش فنی و حرفه ای کلاله در زمینی به مساحت 7500 متر،با زیر بنای 2720 متر مربع دارای کارگاه های آموزشی مختلف فنی حرفه ای است که از سال 1380 به علاقمندان آموزش رایگان می دهد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار