توسط کمیته امداد کلاله صورت گرفت:

درطی دو مراسم افطاری، به 2700 نفرروزه دار افطاری داده شد

1403-07-27 04:07:22
0
64

حاج آخوند امان دردی کوچک نژاد مسئول جمع آوری کمک های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کلاله در گفتگو با خبرنگار کلاله گفت: در طی دو مرحله مراسم افطاری در 2 مسجد شهرستان کلاله به 2700 روزدار افطاری داده شد.

 

وی افزود: افطاری دادن به روزه داران و میزبانی از این بندگان شایسته، ازسنت های نخستین مسلمانان درماه رمضان است و افزون برآن که پاداش فراوانی برای افطار دهنده به همراه دارد و در ایجاد همدلی واتحاد میان مسلمانان بسیار مؤثر است در همین راستا در طی دو مرحله مراسم افطاری در 2 مسجد شهرستان کلاله 2700 روزه دار را افطاری دادیم.

کوچک نژاد گفت: مرحله اول این افطاری در مسجد پیامبر اعظم(ص) محله پاشایی شهر فراغی برگزار گردید و در طی 1500 روزه درا را افطاری دادیم وهمچنین مرحله دوم آن در مسجد ابو حنیفه روستای چاتال برگزار شد و در این مراسم نیز به 1200 روزه دار افطاری داده شد.

وی خاطرنشان کرد:اهل سنت شهرستان طبق سال های گذشته در ماه رمضان در 30 شب مراسم تراوی همراه با ختم قرآن دارند در پایان هفته خیرین با توجه وسع و توان خویش کمک های نقدی می کنند و هزینه این افطاری ها از محل جمع آوری کمک های مردمی و خیرین می باشد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار