با تبدیل روستای مزرعه کتول به شهر

شمار شهرهای گلستان به 27 رسید

1403-08-01 01:08:39
0
29

معاون عمرانی استاندار گلستان از افزایش تعداد شهرهای استان خبر داد و گفت: با تبدیل روستای مزرعه کتول به شهر، تعداد شهرهای گلستان به 27 رسید.

 

عبدالرضا دادبود عصر امروز در مراسم افتتاح شهرستان مزرعه کتول اظهار داشت: تا پایان سال‌جاری چند شهر دیگر به استان گلستان اضافه خواهد شد.

وی با بیان اینکه مزرعه کتول از امروز رسماً به عنوان شهر شناخته شده است، تصریح کرد: شهرداری این شهرستان فعالیت خود را از امروز آغاز کرد و برای تبدیل شدن روستا به شهر، نقاط جمعیتی دیگری نیز در دستورکار استان قرار گرفته است. 

سه نقطه گلستان تبدیل به شهر می‎شود

معاون عمرانی استاندار گلستان از پیش‎بینی سه نقطه استان و تبدیل فرآیند مناطق روستایی به شهری تا پایان امسال خبر داد.

دادبود از مساعدت استان در توسعه ساختمان شهرداری مزرعه کتول خبر داد و ابراز داشت: ساخت ساختمان آتش‎نشانی جدید از دیگر برنامه‎هایی است که برای این منطقه در دستورکار قرار داده‎ایم.

وی، توسعه ماشین‎آلات شهر مزرعه را یکی از اقدامات اثربخش در این منطقه برشمرد و گفت: بنا داریم خدمات بیشتری را برای رفاه حال مردم در این منطقه تهیه و تأمین کنیم.

تبدیل ساختمان دهیاری مزرعه کتول به ساختمان شهرداری

سرپرست شهرداری مزرعه نیز در این مراسم اظهار داشت: ساختمان دهیاری مزرعه کتول تبدیل به ساختمان شهرداری شده و از امکانات اولیه برخوردار است.

سیدمهدی سیدکتولی ابراز امیدواری کرد تا با مساعدت مسئولان استانی، خدمات بیشتری برای پیشرفت این منطقه در اختیار مزرعه کتول قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه مزرعه کتول از بافت روستایی خارج خواهد شد، اذعان کرد: مردم مزرعه کتول با تمهیدات استان از خدمات شهری برخوردار خواهند شد و مشکلات و دغدغه‎های آنان حداقلی می‎شود./فارس

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار