جانشین سپاه نینوا گلستان:

شهیدان توکل به خداداشتند ولایت محور بودند

1403-07-27 04:07:20
0
65

سرهنگ حسین کریمی جانشین سپاه نیوا استان گلستان،در یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان کلاله گفت: شهیدان به خدا توکل داشتند ولایت محور بودند.

 

وی با بیان این سخن ویژگی های شهدا را برشمرد و گفت: شهیدان در حیات خویش تکلیف گرا بودند، چه پیروز شوندو چه به پیروزی نرسند به تکلیف خود عمل می کردند.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام ایثارگرانی بودند که از مرگ واهمه نداشتند و از مرگ نترسیدند و شهادت را در آغوش گرفتند.

سرهنگ کریمی گفت: شهیدان با تاسی به فرهنگ عاشورایی در میدان رزم حضور می یافتند و شهادت را انتخاب می کردند.وی اضافه کرد: آنچه موجب حفظ و بقای انقلاب اسلامی می شود،تفکر عاشورایی است که در بطن جامعه وجود دارد.

جانشین سپاه استان اذاعان داشت: دفاع از مظلوم و ظلم ستیزی از دیگر ویژگی های شهیدان بود و شهیدان در مقابل همه زیاده خواهی ها ایستادند و خونشان را تقدیم کردند.

کریمی اشاره ای نیز به حماسه سیاسی 24 خرداد داشت و گفت: تهمت تقلب،تهمتی بود که به انقلاب اسلامی ناجوانمردانه و ظالمانه نسبت دادند و این در حالی بودکه انتخابات ایران آزادانه بوده و است.لذا نظام جمهوری اسلامی ثابت کرد که همیشه حافظ رای مردم است و هر کس که مردم به آن رای بدهند رئیس جمهور است.

وی خاطرنشان کرد: فتنه گران سال 88 در تکاپو افتاده اند که از این فضا بهترین استفاده را کنند تا مردم خیانت سال 88 آنها را در سایه این فضا فراموش کنند و به دنبال سهم خواهی از رئیس جمهور می باشند و اینها باید بدانند فرزندان امام خمینی (ره) زنده اند و اجازه نخواهند داد که فتنه گرانی که بر علیه آرمان های امام راحل اقدام کردند در این دولت سهمی داشته باشند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار