هشدار سيدحسن نصرالله:

رژيم صهيونيستي با حمله مجدد به لبنان بهاي گزافي خواهد پرداخت

1403-08-01 11:08:35
0
10

بيروت - دبيركل حزب‌الله لبنان با تاكيد بر اينكه رژيم صهيونيستي در جنگ احتمالي آينده پيش از آنكه به فكر ضربه زدن به بيروت باشد، بايد به فكر حمايت از الجليل (در شمال فلسطين اشغالي) باشد، تاكيد كرد: از اين به بعد هركسي به خاك لبنان تجاوز كند بهاي گزافي را خواهد پرداخت.

 

به گزارش کلاله خبر،سيدحسن نصرالله جمعه‌شب در ادامه سخنراني ويديو كنفرانسي خود در مراسم افطاري جمعيت پشتيباني از مقاومت افزود: دليل آنكه امروز مقاومت و حاميان مردمي آن مورد هدف قرار مي‌گيرند، پيامدهاي مستقل بودن كشور و حمايت از آن در برابر تجاوزات رژيم صهيونيستي است.
وي خاطرنشان كرد: تمام اين موفقيت‌ها به لطف خدا، صبر مردم، ايثارگري‌ها و ايستادگي آنها در كنار مقاومت است.
وي در ادامه با تاكيد بر اينكه مقاومت توانايي گذر از تمام مشكلات فعلي و آتي را دارد، افزود: دشمن در تمام نقشه‌ها و محاسبات خود در ماه‌هاي اخير، تجديدنظر خواهد كرد.
دبيركل حزب‌الله ضمن هشدار به مردم لبنان نسبت به چندپارگي‌هاي موجود در كشور، خاطرنشان كرد: با اين تفرقه‌ها و همچنين در صورت سقوط ابهت ارتش لبنان، صلح و استقرار در كشور باقي نخواهد ماند و دولت و كشور نيز از ميان خواهند رفت.
وي افزود: از تمام مردم و جريان‌هاي لبناني مي‌خواهيم كه حداقل در اين مرحله، ارتش را از مسايل سياسي و اختلافي دور نگه دارند و نسبت به حفاظت از جايگاه آن تلاش كنند زيرا همه بايد خواستار ارتش قوي و تقويت آن باشند.
وي گفت: در حزب‌الله به جوانان خود مي‌آموزيم كه ارتش ضمانتي براي وطن و شريك مقاومت است و بايد به جايگاهي برسيم، ارتش ملي كه تمام طوايف لبنان در آن مشاركت دارند به تنهايي از كشور حمايت كند.
سيدحسن نصرالله با تاكيد بر اينكه ارتش از خطا و اشتباه معصوم نيست، افزود: اگر اشتباهي نيز پيش آمد بايد در چارچوب‌هاي مناسب به رفع آن پرداخت؛ ضمن آنكه در زمان تجاوز بايد دوشادوش آن ايستاد زيرا حفاظت از اين نهاد ملي واجب است.
وي ادامه داد: هر چيزي قابل جبران است اما در رابطه با ارتش هرگونه افراط و تفريط قابل جبران نيست.
دبيركل حزب‌الله لبنان به نقش مهم رسانه‌ها در اين زمينه اشاره و تاكيد كرد: همه رسانه‌ها بايد نسبت به اخباري كه نقل مي‌كنند، بويژه درباره خبرهاي فوري هوشيار باشند و خبرهاي غيرواقعي دررابطه با وجود خودروهاي بمب‌گذاري شده در كشور را منتشر نسازند زيرا اين خبرها سبب نگراني و آشوب در كشور مي‌شود.
وي در ادامه با تاكيد بر اينكه برخي اظهارنظرها درباره كنار گذاشتن جريانات سياسي به هيچ جا نمي‌رسد، گفت: ما حاضريم با هر فرد درباره مسايل مختلف و نقاط اختلاف و اشتراك گفت‌وگو كنيم؛ اين سخن ما از روي ضعف نبوده بلكه از جمله اصول و مبادي ماست.
سيدحسن نصرالله در پايان با تاكيد بر اينكه هر ملتي خواستار ادامه حيات است به گفت‌وگو با ديگران نياز دارد، افزود: هميشه آغوش حزب‌الله براي ديدار و گفت‌وگو درباره تمام مسايل با ساير گروه‌ها و افراد باز است./ایرنا

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار