حیدری نژاد:

هفت شعبه تامین اجتماعی به گلستانیها خدمات می دهند

1403-08-01 01:08:35
0
15

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان گفت: هفت شعبه بیمه تامین اجتماعی به مردم استان خدمات ارائه می کنند.

 

به گزارش کلاله خبر،محمد حیدری نژاد در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه گرگان افزود: این شعبات در شهرهای گرگان، بندرگز، گنبدکاووس، رامیان، آق قلا، کردکوی و کلاله درحال فعالیت هستند.

وی اظهار داشت: چند شعبه اقماری در گرگان و سایر شهرستانها نیز ایجاد شده که شعبه اقماری روخانیون و اداره پست از جمله آن است.

وی اظهار داشت: شعبه تامین اجتماعی مراوه تپه نیز در سال قبل تاسیس و موجب صرفه جویی در هزنیه ها و کاهش رفت و آمد مردم به شهرهای اطراف شده است.

حیدری نژاد همچنین با اشاره به فعالیت دو کارگزاری بیمه در گرگان گفت: برای کاهش تردد به مرکز اسان و مرکز شهر این دو کارگزاری در جایی دورتر از شعبه گرگان انتقال یافته است.

مدیرکل تامین اجتماعی گلستان گفت: بیش از 176 میلیون تومان در قالب تعهدات به جامعه مستمری بگیران و بیمه شدگان در سال گذشته پرداخت شده است.

حیدری نژاد افزود: همچنین در تیرماه امسال نیز مابه التفاوت افزایش حقوق مستمری بگیران 13 میلیارد و 500 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: در دو سال قبل بیش از 1300 بیمه شده در مشاغل سخت وزیان آور با 10 سال ارفاق به بیمه شدگان اضافه شده و یا بازنشسته شدند./مهر

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار