قزلسفلی:

رودخانه های محدوده گردشگری کلاله لایروبی شد

1403-07-02 07:07:30
0
44

فرماندار کلاله اعلام کرد: به منظور ايمن سازي، بسترسازي و ايجاد زمينه هاي لازم براي اجراي پروژه هاي زيربنايي، مسير چند رودخانه در مناطق گردشگري و تفريحي اين شهرستان لايروبي شد.

 

به گزارش کلاله خبر،محمد تقی قزلسفلی بعدازظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه های مهندسی رودخانه شهرستان افزود: رودخانه هاي محدوده مناطق گردشگري شهرستان کلاله لايروبي شد.

 
وی با بيان اين که چشمه آقسو در هشت کيلومتري شرق شهر کلاله از جاذبه هاي گردشگري اين شهرستان است، افزود: در اجراي اين طرح، 6 کيلومتر از مسير رودخانه آقسو، لايروبي و بهينه سازي شده است.
 
وي گفت: يک هزار متر از مسير رودخانه مذکور منتهي به پل روستاي آيدرويش در حاشيه شهر کلاله نيز ديواره سازي شده است.
 
فرماندار کلاله سپس از احداث کانال ويژه جمع آوري آب هاي سطحي و سيلاب ها در روستاي دهنه در پنج کيلومتري اين شهر خبر داد و افزود: روستاي دهنه در مسير سيلاب هاي جاري شده از کوه هاي جنوب اين روستا قرار دارد و در هر بارندگي، خسارات قابل توجهي به روستاييان وارد مي شد که ساخت اين کانال، سيلاب هاي فصلي را مهار و محورهاي ارتباطي را نيز ايمن کرده است.
 
قزل سفلي هم چنين خاطرنشان کرد: رودخانه يل چشمه به طول پنج کيلومتر از توابع بخش پيشکمر و رودخانه فصلي آجي به طول يک هزار متر در حومه روستاي يلي بدراق از توابع بخش مرکزي اين شهرستان نيز لايروبي شده است./مهر
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار