فرمانده سپاه کلاله:

هدف از اجرای اردوهای طرح هجرت3 محرومیت زدای است

1403-07-27 04:07:20
0
62

صبح روز گذشته سید موسی حسینی فرمانده سپاه شهرستان کلاله در جلسه ای که در فرمانداری کلاله برگزار گردید،هدف از اجرای اردوهای طرح هجرت3 را محرومیت زدایی از مردم نیازمند دانست.

 

وی اذعان داشت: این اردوها در سه سطح دانشجویی،دانش آموزی و بسیجیان برگزار خواهد شد و هدف اصلی این اردوها محرومیت زدایی و ارائه خدمات به مناطق محروم می باشد.

حسینی افزود: این اردوها می تواند در عرصه های مختلف برگزار گردد و سپاه شهرستان برای پشتیبانی از عرصه های پیشنهادی ادارات شهرستان آماده می باشد و نیروی انسانی را برای انجام این عرصه تامین خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با همکاری بسیج سازندگی سپاه و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان طرح زیباسازی و مرمت مدارس و رنگ آمیزی معابرشهرستان توسط دانش آموزان در حال اجرا است.

محمد محمد زاده رئیس آموزش و پرورش شهرستان درتکمیل سخنان فرمانده سپاه کلاله گفت: برای اجرای طرح مرمت و زیبا سازی مدارس شهرستان 12 میلیون تومان اعتبار جذب شده است و این اعتبار صرف هزینه های مختلف اعم از رنگ و حق الزحمه مربیان این طرح می شود.

وی افزود: درسال جاری در مجموع 150 دانش آموز و مربی در طرح هجرت 3 با یکدیگر همکاری می کنند و در حال مرمت و زیباسازی مدارس هستند.محمدزاده اضافه کرد:در سال های گذشته مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلاله در اجرای این طرح توانسته بود مقام اول را بدست آورد.

محمدتقی قزلسفلی فرماندار کلاله نیزگفت: باید اعتبارات وارده به شهرستان را به خوبی مدیریت کرد و در بخش های مورد نیاز شهرستان هزینه نمود.

وی افزود: سپاه پاسداران با داشتن نیروهای فراوان می تواند در پیشبرد بسیاری از عرصه ها به ادارات شهرستان کمک کند و ادارات شهرستان تا شنبه مورخ 92/04/29 وقت دارند تا عرصه های اجرایی خود را به سپاه پاسداران شهرستان اعلام کنند تا برنامه ریزی های مناسب جهت تحقق این طرح توسط بسیج سازندگی سپاه انجام گیرد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار