توسل سلفی‌های مصر به خرافات

1403-08-01 11:08:45
0
8

سلفی‌های متحجر، برای باز گرداندن مرسی به کاخ ریاست جمهوری متوسل به خرافات شده‌اند.

 

به گزارش کلاله خبر،بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی آمریکا تهدید کرد درصورتی که آمریکا نخواهد با اسرائیل در اقدامی قاطع علیه هسته‌ای شدن ایران همراهی کند، او ممکن است خود رأساً اقداماتی انجام دهد. وی در اظهاراتی توهین آمیز علیه نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران و رأی ملت ایران گفت: روحانی یک گرگ در لباس میش است و دنیا نباید فریب او را بخورد. وی همچنین امید به انجام اصلاحات در ایران را بی‌پایه و اساس خواند. این سخن نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه رئیس‌جمهور آینده ایران نشانگر برهم خوردن محاسبات این رژیم و انتخاب دقیق ملت ایران است.

* سلفی‌های متحجر، برای باز گرداندن مرسی به کاخ ریاست جمهوری متوسل به خرافات شده‌اند. این روزها چند فیلم یوتیوب در میان کاربران عرب شبکه‌های مجازی دست دست می‌شود.

در یکی از فیلم‌های مشهور، شیخ احمد عبدالهادی، از وعاظ شناخته شده مصری و حامی جماعت اخوان المسلمین در جمع متحصنان مسجد رابعه العدویه گفت: برخی از صالحان در مدینه در رویاهای شخصی و مکاشفات خود، جبرئیل را مشاهده کرده‌اند که وارد مسجد رابعه شده تا در میان متحصنان نماز گذارد. این واعظ مصری، علاوه بر این ادعا کرد: "در مکاشفه ای، رسول خدا صلی‌الله علیه [وآله] و سلم را در مجلسی دیده‌اند که مرسی و برخی دیگر نیز حضور داشتند.

وقت نماز می‌رسد و مردم پیامبر را جلو می‌اندازند تا به او اقتدا کنند اما رسول خدا مرسی را پیش انداخته و امام جماعت قرار می‌دهند."این قبیل ادعاهای بی‌پایه، نشان می‌دهد جماعت اخوان المسلمین در حکومت و کشورداری به جای آنکه بر اسلام واقعی متکی باشد، بر امور واهی و تخیلات متکی بود و یکی از عوامل فاصله گرفتن مردم مصر از حکومت مرسی و اخوان المسلمین نیز همین امر است.

* پروین احمدی نژاد در مراسم تجلیل از فعالان حوزه زن و خانواده در دل نوشته‌ای، برادرش را مظلوم و غریب دانسته و غربت و مظلومیت او را با غربت و مظلومیت پیامبر و ائمه و شهید بهشتی و شهید رجائی مقایسه کرد. به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، وی خطاب به برادر خود نوشت: "اگر بر شهید بهشتی با سرمایه‌دار بودن و مستبد بودن و بر شهید رجایی با برچسب بی‌سوادی تاختند اما بر تو بدترین توهین‌ها و تخریب‌ها روا داشتند و تو را بزرگترین خطر از صدر اسلام تاکنون دانستند... غریب‌تر از تو قصه غربت رسول خدا(ص) ست که سالها مواجه با نفاق بوده است. غریب‌تر از تو قصه علی(ع) است؛ قصه دل پردرد و غصه خنجر و تیر و محراب و قلب شکافته و اینکه او ادامه راه رسول خدا(ص) ست. غریب‌تر از تو قصه‌ام ابیهای پهلو شکسته و بازوی کبود خیرالنساء العالمین(س) و حجت خدا بر اولیاست. غریب‌تر از تو قصه تنهایی حسین(ع) و زهر تیر است. غریب‌تر از تو قصه حسین(ع) و شمشیرهای بران و خط سرخ شهادت است. و از همه غریب‌تر قصه فراق امام عصر(عج) است که هزار و اندی سال است که غریب نشین است."پروین احمدی نژاد دیروز در مراسم تجلیل از فعالان حوزه زن و خانواده توسط برادر خود محمود احمدی نژاد مورد تجلیل قرار گرفت. وی نامزد انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران بود ولی رأی نیاورد.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار