یکی از دلایل خودکشی دخترجوان کلاله ای:

وضع معیشتی بد،خانواده ای که دخترش خودکشی کرد

1403-08-01 10:08:44
0
10

گزارش کلاله خبر،چند ماه گذشته دخترخانواده ای در شهرستان کلاله با خوردن قرص خودکشی کرد وخانواده وی یکی از دلایل خودکشی او را وضعیت معیشتی خانواده دانست که در گزارشی تصویری به این موضوع پرداختیم.

 به گزارش کلاله خبر، این خانواده مستضعف سال های متمادی است که در خیابان امام خمینی 10 شهرستان کلاله با وضع معیشتی نامناسب بصورت استیجاری در خانه ای کاه گلی زندگی می کنند.

مادر خانواده درگفتگو با خبرنگار کلاله خبر گفت: یکی از دلایلی که دختر ما(ف.د) خودکشی کرد این بود که، از زندگی و محل زندگی ما ابراز نارضایتی می کرد.وی گفت ما در حال حاضر 3 دختر و 1 پسر داریم واز فقر فراوان درخانه ای کاه گلی زندگی می کنیم و تا مدتی پیش برای اجاره این خانه ماهانه 50 هزارتومان به صاحب خانه پرداخت می کردیم و این خانه فقط آب و برق دارد و گازخود را به هزار زحمت و خجالت از همسایه ها گرفته ایم و چند هفته پیش صاحب خانه گفت: خانه را برای فروش گذاشته ام و هر موقع بفروش رسید چه در تابستان ویا در زمستان باید تخلیه کنید.

مادرخانواده دردی زاده گفت: شوهرم کارگر است و برای بدست آوردن پولی برای خرج خانواده هر روز به کارگری می رود و گاهی روزها با 1000 تومان ،5000 هزار تومان و گاهی دست خالی به خانه می آید.

وی از مسئولین خواست تا مسئولین برای رفع گوشه ای از مشکلات این خانواده چاره ای بیندیشند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار