حوادث:

قتل نافرجام همسر یک مامور نیروی انتظامی توسط یک زن بدکاره در گرگان

1403-08-01 11:08:46
0
8

زن مفسده ای که همسایه یک مامور انتظامی بود بعد از اینکه دید حضور این مامور و خانواده اش در همسایگی اش دردسر ساز است تصمیم به قتل همسر این فرد می گیرد .

 

به گزارش کلاله خبر،اواخر زمستان امسال بود که پرونده ماجرای قتل نافرجام همسر یک مامور نیروی انتظامی گرگان در مراجع قضایی باز شد .

ماجرا بدین صورت بود که یک زن بدکاره  که در همسایگی یک مامور نیروی انتظامی قرار داشت بعد از مدتی حضور این زن و شوهر و یک فرزند آنها را مزاحم نقشه های شوم خود می دید .

وی برای اینکه از شر این مامور راحت شود تصمیم به نقشه شوم قتل همسر این فرد می گیرد و در یک قتل نافرجام به چنگال قانون می افتد .

وی برای اجرایی کردن نقشه اش به در خانه این زن وشوهر رفته و در حالیکه شوهر زن خانه نبوده از زن وی درخواست می کند که به شوهرت بگو آبگرمکن ما درست کند .

زن بعد از اینکه در را باز کرد بدون اینکه تعارفی بکند فرد مورد نظر وارد منزل وی شد و با تعارف صاحب خانه روی مبل نشست . وقتی که زن صاحب خانه برای اینکه پسر خود را از روی صندلی کامپیوتر پایین بیاورد به اتاق بغل رفت این زن نیز به دنبال وی رفت و وقتی دید پشت زن به سمت اوست ، گردن وی را گرفته و ضربات پی در پی چاقو را به بدن وی وارد می کند .

این زن نابکار به این موارد هم بسنده نکرد و پیکر بی جان زن همسایه را به داخل حمام کشید و با ضربات تیغ به رگ دست و گردن خواست کارش را تمام کند .

زن فاسد که به خیال خود کار را تمام کرده بلافاصله از منزل خارج شد در حالیکه راهرو خانه پر از خون شده بود .

در همین حال همسر این زن که منتظر زن خود بود که با هم به سرخنکلا بروند ، بعد از تماس های پیاپی با همسرش و جواب ندادن وی ، نگران می شود و به منزل می آید که با پیکر بی جان و خون آلود همسرش در حمام رو برو می شود .

خوشبختانه زن زنده می می ماند و می گوید که زن همسایه این کار را با او کرده است ، اما زن همسایه انکار کرد . این زن بدکاره بعد از پایان ماجرا همه آثار را پاک کرده بود و فقط نوک انگشتان شصت پایش مقداری لکه خون بود و همین باعث شد تا این زن فاسد لو برود .

این پرونده هم اکنون در مراجع قضایی استان تحت پیگیری است ./گلستان ما

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار