فرماندارکلاله:

6 کیلومتر از رودخانه آقسوی شهرستان کلاله لایروبی شد

1403-07-27 04:07:30
0
74

محمدتقی قزلسفلی فرماندار کلاله در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر گفت: 6000 متر از رودخانه آقسوی شهرستان کلاله تا محدوده روستای خجمز این شهرستان لایروبی شد.

 

قزلسفلی افزود: در بازدیدهای مکرر از مکانهای حادثه زا در شهرستان کلاله برآن آمدیم که در صورت امکان تعدادی از این مکان ها را از مکان های نا امن شهرستان به مکان های امن تبدیل کنیم و در همین راستا از بخش اعتبارات مدیریت بحران شهرستان، 6 کیلومتر از رودخانه آقسوی شهرستان کلاله را، جهت بستر سازی برای ایجاد دیواره بتنی لایروبی کردیم.

محمدقربان بکی زاده دبیرستاد بحران شهرستان کلاله، در یک گفتگو اختصاصی افزود: علاوه بر لایروبی رودخانه آقسو بطول 6 کیلومتر،100 متر از این رودخانه در قسمت منتهی به پل روستای آیدرویش با ضخامتی مناسب دیواره کشی شده است و همه بسترها جهت دیواره کشی مناسب مهیا می باشد.

وی متذکرشد: علاوه بر این پروژه،پروژه های لایروبی دیگری در سطح شهرستان انجام گرفته که از جمله آنها می توان به لایروبی رودخانه روستای یل چشمه بطول 5 کیلومتر و همچنین لایروبی رودخانه آبی روستای یلی بدراق بطول 1 کیلومتر اشاره کرد.

دبیرستاد بحران شهرستان درپایان گفت: برای جمع آوری آب های سطحی شهرستان نیز کانالی به طول 6 کیلومتر در روستای دهنه این شهرستان حفرگردیده است.

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار