روز گذشته اعلام شد:

بزرگترين باند سرقت موتورسيكلت در شرق گلستان منهدم شد

1403-08-01 11:08:43
0
12

فرمانده انتظامي "علي آباد كتول" استان گلستان گفت: بزرگترين باند سرقت موتورسيكلت در شرق استان گلستان با تلاش كاركنان پليس آگاهي علي آباد كتول منهدم شد.

 

به گزارش کلاله خبر،

سرهنگ "حسن مفخي شهرستاني" در مصاحبه باخبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: با توجه به افزايش سرقت موتورسيكلت در سطح منطقه خصوصاً سرقت موتورسيكلت در مزارع كشاورزي و زمين هاي اطراف تحقيقات در خصوص شناسايي و دستگيري عوامل سرقت به صورت ويژه در دستور كار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي گفت: پس از دو هفته كار اطلاعاتي و پليسي دو نفر از اعضاي باند بزرگ سرقت موتورسيكلت به سركردگي محمود 21 ساله حين سرقت در شهر فاضل آباد دستگير و جهت انجام تحقيقات به پليس آگاهي منتقل شد.

اين مقام انتظامي همچنين گفت: سركرده باند به نام محمود كه از سارقان حرفه اي در سطح منطقه بود در تحقيقات تخصصي بعمل آمده تا كنون به 57 فقره سرقت موتورسيكلت در سطح شهر هاي شرق استان با همكاري 3 نفر از همدستانش اعتراف كرد.

وي تصريح كرد: همدستان سارق نيز طي چند عمليات غافلگير كننده و ضربتي دستگير و به پليس آگاهي منتقل شدند.

سرهنگ مفخمي ادامه داد: با تلاش مأموران از تمامي صحنه هاي سرقت بازسازي صحنه صورت گرفت و شكات نيز شناسايي شد.

فرمانده انتظامي علي آباد كتول با اشاره به اينكه تحقيقات تكميلي مأموران در اين خصوص همچنان ادامه دارد از شهروندان خصوصاًًًًً كشاورزان خواست موتورسيكلت خود را به تجهيزات ايمني و بازدارنده مجهز كنند.

وي همچنين به راكبان اين وسيله نقليه توصيه كرد: از رها كردن وسيله نقليه در نقاط خلوت و تاريك جداً خودداري كنند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار