اخبار اقتصادی:

بازدید فرماندار کلاله از چند پروژه عمرانی شهرستان کلاله

1403-07-27 06:07:18
0
63

به گزارش کلاله خبر،فرماندار کلاله طی چندروز متوالی و با همراهی جمعی از مسئولین شهرستانی از پروژه های عمرانی شهرستان بازدید بعمل آورد.

 

درهفته گذشته محمد تقی قزلسفلی قزلسفلی به همراه برخی از مسئولین شهرستانی از روند پیشرفت پروژهای عمرانی شهرستان بازدید بعمل آورد.

ازجمله پروژهای عمرانی درحال ساخت دولت دهم در شهرستان کلاله می توان به پروژه های آبرسانی بخش پیشکمر،راه و شهرسازی روستای قره قاچ،طرح هادی روستای یکه قوزعلیا، راه وشهرسازی روستای يل چشمه سفلي وراه و شهرسازی يل چشمه عليا می باشد.

در هفته ای که گذشت، فرماندارکلاله بهمراه رئيس آب منطقه اي ، رئيس آبفار و بخشدار شهرستان ،از پروژه  آبرساني بخش مرکزي شهرستان بازديد بعمل آوردو درپي آن قزلسفلي از پروژه راه سازي روستاي قره قاچ نيزبازديد کرد و از نزدیک شاهد روند پیشرفت این پروژها شد.همچنین قزلسفلي به همراه رئيس بنياد مسکن شهرستان از طرح هادي روستاي يکه قوز عليا بازديد بعمل آورد.پس از بازديد فرماندار شهرستان درمسجد اين روستا سخنراني مختصري داشتند و در پايان وی با مردم  ديدارداشت و به بررسي مشکلات موجود روستا پرداخت.

در گامی دیگر فرماندار به همراه  رجبي نماينده شهرستان هاي کلاله،مينودشت،گاليکش و مراوه تپه از پروژه هاي دیگر راه وشهرسازي شهرستان بازديد بعمل آورد.دراين بازديدها از جمله پروژه هايي که بيشتر از همه از اهميت بيشتري برخوردار بود،پروژه هاي روستاهاي يل چشمه سفلي و يل چشمه عليا بود، که فرماندار و نماينده شهرستان از نزديک از چگونگي روند روبه رشد پروژه هاي راه سازي اين دو روستا بازديد بعمل آوردند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار