فرمانده سپاه کلاله:

کلاس های طرح نشاط و تعالی امسال رویکرد اقتصادی دارد

1403-07-27 04:07:30
0
70

سید موسی حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله در گفتگوبا خبرنگار کلاله خبرگفت: کلاس های طرح اوقات فراغت (طرح نشاط و تعالی) امسال بسیج سپاه کلاله رویکرهای اقتصادی دارد.

 

وی دراین راستا افزود:طرح اوقات فراغت(طرح نشاط وتعالی)در پایگاه های بسیج درحال اجرا می باشد که بدین منظور ثبت نام از داوطلبین از تاریخ 1 تیرماه سال جاری در کلیه پایگاه های بسیج محلات، شروع شده است.

حسینی اذعان داشت: کلاس هایی که در این طرح برگزار می شود شامل: کلاس های قرآنی،احکام،عقیدتی،ورزشی و هنری می باشد و رویکرد امسال در طرح نشاط و تعالی، آشنا کردن جوانان و نوجوانان با فعالیتها و کارهای تولیدی است که در همین راستا در کلیه کلاس ها در موضوع اقتصاد مقاومتی و الزامات آن بحث خواهد شد.

فرمانده سپاه کلاله خاطرنشان کرد: درزمینه حماسه اقتصادی سعی شده که در کنار اردوهای زیارتی و تفریحی بازدید های علمی در قالب اردو،از طرح های اقتصاد مقاومتی نیز داشته باشیم و در این زمینه بازدید از واحدهای کوچک نگهداری جوجه های بومی محلی و دستگاه های تکثیر جوجه و همچنین کارگاه های کودهای ارگانیک ورمی کمپوست در دستور کار رده های مقاومت بسیج می باشد.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار