70 تن گندم و كود شيميايي فاقد مجوز و 79 هزار ليتر گازوئيل قاچاق در گلستان کشف شد

1403-08-01 11:08:24
0
7

جانشين فرماندهي انتظامي گلستان از كشف 79 هزار ليتر گازوئيل قاچاق در اجراي طرح عملياتي مبارزه با قاچاق كالا خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر،سرهنگ پاسدار"سيد كاظم موسوي" صبح امروز در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: طرح عملياتي مبارزه با قاچاق كالا طي 3 روز گذشته با بسيج كليه امكانات و نيروهاي پليس آگاهي در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وي قاچاق كالا را تهديدي براي اقتصاد ملي دانست و گفت: قاچاق كالا توليد ملي را تحت الشعاع قرار مي دهد و با بي ميل شدن مصرف كنندگان نسبت به كالاي داخلي اقتصاد ملي را تضعيف مي كند.

وي افزود: معضل قاچاق باعث صرف انرژي و زمان از دستگاههاي امنيتي و قضايي و انتظامي مي شود.

سرهنگ موسوي به اقدامات و فعاليت هاي پليس گلستان در راستاي مبارزه با قاچاق كالا اشاره كرد و بيان داشت: در همين راستا طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز طي 3 روز گذشته در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شد.

وي تصريح كرد: در اجراي اين طرح 22 تن كود شيميايي فاقد مجوز و 48 تن گندم خارج از شبكه كشف و بيش از 3 هزار و يكصد قلم لوازم بهداشتي نيز كشف شد.

جانشين فرماندهي انتظامي گلستان كشف 79 هزار ليتر گازوئيل خارج از شبكه را از ديگر موفقيت هاي كاركنان در اجراي اين طرح عنوان كرد و گفت: در اين عمليات همچنين 118 عدد لوازم آكواريم، 540 كيلوگرم زغال، 30 دستگاه اتو، 14 سرويس لوازم آشپزخانه و 3 دستگاه دي وي دي فاقد طرح شبنم نيز كشف شد.

جانشين فرماندهي انتظامي گلستان با اشاره به دستگيري 34 متهم در اين عمليات خاطرنشان كرد: 10 دستگاه خودرو نيز در اين عمليات توقيف شد.

وي در پايان با تأكيد بر اقدامات پيشگيرانه در راستاي مقابله با قاچاق كالا گفت: با اقدامات پيشگيرانه و تشديد طرح كنترل در سطح عرضه مي توان اقدامات مناسبي را در اين عرصه انجام داد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار