مسئولین به داد کشاورزان بشتابند،

1 میلیارد تومان چک شرکت شبدر کلاله وصول نشد؟!+ تصویر چک

1403-07-28 02:07:37
0
59

یک ماه از خرید محصول کلزا کشاورزان توسط شرکت شبدر شهرک صنعتی دهنه می گذرد اما تا کنون 1 میلیارد تومان از پول کشاورزان به آنها داده نشده است.

 

 در چند هفته گذشته طی پیگیری های خبرنگار کلاله خبر، صاحب شرکت شبدر شهرستان کلاله جهت تسویه حساب با چندین کشاورز حدود 1 میلیارد تومان چک به این کشاورزان به تاریخ 92/04/10 داد.اما دیروز با مشاهده جمعیت فراوان مردم، در مقابل بانک صادرات کلاله پیگیر این موضوع شدیم و متوجه شدیم جای چک های شرکت شبدر به مبلغ سرجمع 1 میلیارد تومان خالی می باشد.

قبلا طی تماسی که با آقای روحی داشتیم وی گفت: 7 میلیارد تومان کلزا از کشاورزان خریداری نموده ایم و توانسته ایم 6 میلیارد آن را به کشاورزان پرداخت نماییم،اما یک میلیارد باقی مانده را شرکت دانه کشی بهشهر به دلایل قضایی بلوکه کرده است.

در حال حاضرتماس هایی با آقای روحی داشتیم اما وی از برداشتن گوشی و پاسخگویی به ما امتناع کرد.

چند کشاورز در گفتگو با خبرنگار کلاله خبر گفتند: دیروز و امروز مراجعات مکرری به این شرکت داشتیم و مسئولین این شرکت پاسخ مناسبی در خصوص وصول چک ها ندادند و گفتند: صاحب شرکت برای دریافت مبلغ طلبکاری خویش از شرکت دانه کشی بهشر به این شهر عزیمت کرده است که صحت این حرف مسئولین هم تاییید نشده است.


توجه: سایت کلاله خبر کلا مردمی می باشد و در جهت رفع مشکلالت مردم قدم برمیدارد پس توجه به اینگونه مشکلالت ناشی از کینه و غرض ورزی به شرکت یا فردی خاص نمی باشد و درجهت رفع مشکلالت کشاورزان می باشدف که چندین ماه برای بدست آوردن رزق و روزی خود تلاش کرده اند.

 

 

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار