مقالات سیاسی:

انتخاباتی که فتنه گران را رسوا کرد!

1403-08-01 01:08:42
0
9

انتخابات ریاست جمهوری سال 88 و حوادث پیرامونی آن که به وجود آورنده ی آن حوادث اصلاح طلبانی بودند که تاب و تحمل شکست را نداشتند و به همین منظور فتنه ای را آغاز کردند. که چندین ماه کشور را در بحران و هرج و مرج فرو بردند.


 

در آن سال اصلاح طلبان افراطی که شکست فاحشی را مشاهده کردند برخلاف تمامی قوانین پذیرفته شده دمکراسی، ابتدا شروع به جر زنی نموده و بعد بازی انتخابات را برهم زدند و نشان دادند که کوچکتر و حقیرتر از آن هستند که بتوانند به قواعد دمکراسی تن داده و آنچه را که از صندوق های رأی بیرون می اید قبول کنند! از همه دردآورتر اینکه کسانی در مقابل این انتخابات قداره کشی کردند که سالهای سال از همین صندوق ها بر مسندهای قدرت تکیه کرده بودند و از طرفی اطمینان کافی داشتند مبنی بر اینکه هیچگونه تقلب و جابه جایی آرا، امکانش وجود ندارد و حتی کسی نمی تواند که به اندازه انگشتان دست آرا را جابجا نماید! ولی همین افراد بعد از اعلام نتیجه در سال 88 که اختلاف بین نفر اول و د وم انتخابات حدود 12 میلیون رأی بود، این آقایان زیر بار نتیجه نرفتند بلکه با فراخوانی نیروهای میدانی خود به خیابانها، فتنه ای را شروع نمودند که خسارت فراوان مادی و معنوی بر این نظام تحمیل نمود. قانون شکنی و زیر پا گذاشتن قوانین انتخاباتی آنهم با آن ساز و کار پیچیده ای که دست بردن در آراء را به حد صفر می رساند، بزرگترین جرم این ها بود! آنهم قانون پیشرفته نظام که حتی برای اعتراض کسانیکه از نحوه برگزاری شاکی هستند، و یا به شمارش آراء اعتراض دارند، نیز جایی را تعیین تا معترضین بتوانند به نتیجه آراء اطمینان حاصل نمایند! ولی متأسفانه فتنه گران که معلوم بود از قبل خود را برای فتنه آماده کرده بودند زیر بار هیچکدام از این قوانین نرفته، بلکه مرغشان یک پاداشت! یا ابطال انتخابات یا اعلام پیروزی فرد شکست خورده! دردآورترین قسمت این تراژدی، همراهی عده ای که از قِبَل این نظام صاحب نام و آبرویی بودند، با فتنه گران بودند. اینها نان و نمک این نظام را خورده ولی نمکدان را شکستند! و به بهانه تقلب با ضد انقلابیون، منافقین، اشرار، سلطنت طلبها، اوباش، گروهک معاند ریگی و خلاصه با تماس نوکران استکبار برای سرنگونی نظام مقدس جمهوری اسلامی متعهد شده بودند. ولی همه دیدیم که به یاری خدا و تدبیر رهبر عظمای انقلاب و در صحنه بودن مردم ولایتمدار، این فتنه در اندک زمانی، کنترل و در هم پیچیده شد و فتنه گران عده ای برای نوکری بیشتر به ارباب به آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب اسرائیل پناهنده شده و عده ای نیز در حالت انزوا با سرشکستگی دنبال فرصتی میگردند بلکه بتوانند از این منجلاب تا حدودی خود را نجات دهند. الحمد ا... انتخابات 24 خرداد نه تنها فتنه گران بلکه اربابان آنها را نیز رسوا کرد و مهر تأییدی بر سالم بودن تمامی انتخاباتی زد که بعد از پیروزی انقلاب، این نظام برپا کننده آن بوده تا جائیکه حتی همانهایی که در سال 88 به نظام تهمت تقلب می زدند، امروز از این انتخابات اخیر بعنوان دمکراسی ترین و آزادترین انتخابات نام می برند! از این آقایانی که با به به و چه چه از این انتخابات تعریف و تمجید می نمایند سؤال می کنیم که چرا شما در سال 88 تفاوت 12 میلیونی آراء را تقلب نام نهادید و امروز که فرد مورد نظرتان انتخاب شده، را سالمترین انتخاب می نامید؟!

ایا این انتخابات با همان ساز و کار سال 88 با همان دولت و با همان عوامل نظارتی و اجرائی و با همان قوانین اجرا نشد؟! دیدید که ماه پشت ابر نمی ماند و دروغگو رسوا می شود! اگر نظام در آن سال توانسته باشد 12 میلیون رأی را جابجا نموده باشد پس باطل کردن و از بین بردن حدود 300 هزار رأی که انتخابات را به مرحله دوّم می کشید و قدر مسلم در آن مرحله صد در صد نامزد مورد نظرتان رأی نمی آورد، کاری مثل نوشیدن یک قطره آب بود! پس دیدید که دروغ گفتید و با یک دروغ و شانتاژ تبلیغی حضور 85 درصدی مردم را که مانند مشتی آهنین در جوامع بین المللی می توانست کارساز باشد را به کام مردم ولایتمدار تلخ و باعث شادمانی مثلث استکبار جهانی آمریکا، انگلیس این روباه پیر و اسرائیل غاصب کودک کش شدید! وضع فلاکت بار امروزتان را ببینید و از گذشته تان توبه کنید! عاقبت کسانی را نیز که با ولایت زاویه گرفتند را مد نظر قرار دهید امروز آنها کجا هستند؟! عده ای پادویی استکبار را انجام می دهند! عده ای در داخل به دستور ارباب مشغول توطئه! عده ای در انزوا ! و عده ای مردد که امید است این عده به خود آیند و با توبه و متوسل شدن به دامان ولایت گذشته تاریک خود را به روشنی دوستی با ولایت تبدیل که خیر دنیا و آخرت همه در آن است! البته عده ای نیز بودند که مردانه در میدان ایستادند و برای دو روز زندگی پست دنیایی راضی نشدند که به ولایت پشت کنند و تا آخر بر عهد خود استوار و پایدار ماندند! کسانی مانند صابران و بصیران که بسیجیان قهرمان و شیردل نمونه ای از آن انسانها هستند! سربازان جانفدای رهبری!

 

      غلامعلی آبدهی مقدم- کلاله تیرماه 1392


نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار