قریشی:

بیشترین کمکها برای مسکن محرومان در کلاله جمع آوری شده است

1403-07-03 04:07:19
0
36

مدیر دفتر مشارکتهای مردمی و حساب 100 بنیاد مسکن گلستان گفت: خیرین کلاله بیشترین کمکها را برای خانه سازی محرومان در سالجاری داشته اند.

 

به گزارش کلاله خبر،محمد قریشی صبح یکشنبه در نشست مدیران بنیاد مسکن از کمک بیش از 164 میلیون ریالی خیرین استان به حساب 100 امام جهت خانه سازی به محرومان خبر داد. 

 
وی افزود: خیرین شهرستان کلاله با حدود 44 میلیون ریال، خیرین شهرستان آزادشهر با حدود 33 میلیون ریال و همکاران بنیاد مسکن استان با حدود 32 میلیون ریال بیشترین کمکها را به این حساب داشته اند.
 
وی همچنین ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و دعای خیر محرومان برای آنان از آغاز عملیات اجرایی پروژه 222 واحدی خیرین مسکن ساز در شهرستان گنبد خبر داد. 
 
مهرگانفر ، مدیر امور ماشین آلات بنیاد مسکن گلستان نیز گفت: امور ماشین آلات بنیاد مسکن استان با در اختیار داشتن 36 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین در مناطق آسیب دیده از حوادث طبیعی و مناطق روستایی به انجام عملیات می پردازد.
 
وی فعالیت امور ماشین آلات استان را در سه ماهه نخست امسال بیش از دو هزار و 371 روز _ماشین اعلام کرد و گفت: از این میزان 284 روز _ ماشین در مناطق زلزله زده و  دو هزار و 87 روز -ماشین در مناطق روستایی استان بوده است./مهر
 
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار