اعلام تنغر از آمریکا و اسرئیل

تجمع خواهران بسیجی در حمایت از پیامبر اکرم (ص)

1403-07-27 06:07:24
0
67

خواهران بسیجی شهرستان کلاله در حمایت از مقدسات اسلامی و اعلام خشم خود از آمریکا و همدستانش در توهین به پیامبر اکرم (ص) در مرکز شهر تجمع کردند.

 

خواهران بسیجی در حمایت از مقدسات اسلامی در میدان مرکزی شهرستان کلاله جمع شدند و با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل بار دیگر نشان دادند در حمایت از مقدسات اسلامی قاطع هستند.

در این تجمع یکی از خواهران به نمایندگی از دیگر خواهران بسیجی بیانیه ای خواند که به این شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه خواهران بسیجی کلاله

السلام علیک یا رسول الله (ص)

بار دیگر حرکت بی شرمانه آمریکا و صهیونیست جنایتکار٬ با توهین به مقدسات اسلام و پیامبر اکرم (ص) بحث پیرامون آزادی بیان را در زمره مهمترین مباحث بشری قرار داد و اعتراض وسیع مسلمانان را در سراسر نقاط جهان به همراه داشت. یکی از عجایب تعجب بر انگیز زمانه حاضر آن است که جریان ظالم حاکم بر نظام بین الملل مبنای تناقض را مبنا و معیار تعامل جهانی خویش قرار داده است. از یک سو فریاد دموکراسی سر می دهند و از سوی دیگر٬از مستبدان و دیکتاتور ها حمایت می کنندو خودشان نیز مشی دیکتاتوری و استبداد دارند!صحبت از حقوق بشر می کنند٬بیان آنها مملو از شعار آزادی بیان است که بر این اساس ٬می توان به مقدس ترین افراد و عقاید توهین کرد!در حالی که پرسشگری از هولو کاست حبس و زندان را در پی دارد.

1) ما خواهران بسیجی اهانت و اقدام نابخردانه و خصمانه استکبار جهانی را که نشانگر ضعف آنان در برابر روند روبه رشد اسلام است را محکوم می کنیم

2) هیچ مسلمانی تاب و تحمل بی حرمتی به نبی مکرم اسلام (ص) را ندارد٬دشمنان بدانند که مسلمانان جهان با همدلی و اتحاد کفار را از این عمل شنیعشان پشیمان خواهند کرد.

3)دشمنان اسلام بدانند همانگونه که امام راحل (ره) فرمودند:اگر دشمنان در مقابل دین ما بایستند ما در مقابل تمام دنیای آنان خواهیم ایستاد.

4)ما بسیجیان می دانیم که جنگ سران غرب با اسلام جنگی پایان ناپذیر است لذا آمادگی خود را با هرگونه اسلام ستیزی اعلام می کنیم .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار