اعزام 580 مبلغ به مساجد گلستان همزمان با ماه رمضان

1403-08-01 03:08:44
0
9

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان در رابطه با برنامه های ماه مبارک رمضان گفت: در این ماه برنامه های فراوانی را پیش بینی کرده ایم که از جمله اعزام  حدود 580 مبلغ به سراسر استان است.

 

به گزارش کلاله خبر،حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و دهه آخر ماه شعبان برنامه غبارروبی مساجد و آماده سازی آنان را برای ماه مبارک رمضان داریم. 

وی اظهار داشت: ما در این دهه برنامه بهداشت مساجد،تکریم از خادمان و غبارروبی مساجد را برای استقبال از ماه رمضان داریم تا به این وسیله بتوانیم در این زمینه فرهنگ سازی  را بریا مردم انجام دهیم.
 
وی ادامه داد: مردم باید اطلاعات کافی را از قبل نسبت به سنت حسنه دهه آخر ماه شعبان داشته باشند تا بتوانند در غباروبی مساجد همکاری داشته باشند.
 
ولی نژاد ابراز داشت: همچنین در این ماه علاوه بر اعزام عمومی مبلغ اعزام اختصاصی  را هم داشته باشیم و در نظر داریم تا نیروهای متخصصی را از حوزه علمیه قم برای استان بیاوریم.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان از جمله برنامه های ما در این ماه برگزاری کرسی های تلاوت قرآن در سراسر استان است که امسال علاوه بر شهر ها این کار در روستا ها نیز انجام می شود.
 
وی  اضافه کرد: برگزاری جلسات قرآنی برای این ماه پیش بینی شده که علاوه بر قرائت قرآن تفسیر مفاهیم قرآن و آموزش آن را نیز در این برنامه خواهیم داشت.
 
حجت الاسلام ولی نژاد  در رابطه با دیگر برنامه ها افزود: برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی با کمک تشکل های دینی بانوان ،انجمن های اسلامی و دیگر انجمن ها به صورت سازمان یافته  که مردم می توانند با وجود این برنامه بهترین استفاده را از این برنامه ها داشته باشند.
 
وی ادامه داد: همچنین برنامه های نییمه ماه مبارک رمضان ،شب های قدر  را به تناسب و اطلاعات مردم خواهیم داشت و از مردم می خواهیم که از این ظرفیت ها استفاده  کنند.
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار