اخبار ورزشی:

دو دختر گلستانی عازم مسابقات اسکواش قهرمانی کشور شدند

1403-08-01 11:08:45
0
45

دو دختر نوجوان گلستانی به مسابقات اسکواش قهرمانی کشور اعزام شدند.

 

به گزارش کلاله خبر،مسابقات اسکواش قهرمانی کشور به صورت انفرادی و آزاد از 6 تیرماه به میزبانی شهرستان آران و بیدگل برگزار می‌شود و نوجوانان دختر سراسر کشور طی دو روز در این دوره به رقابت می‌پردازند و نفرات برتر این مسابقات به عنوان قهرمانان برتر کشوری در رده سنی خود معرفی می‌شوند.

کادر فنی هیئت اسکواش استان گلستان، ساجده حیدری و مطهره یدالهی به عنوان بازیکن و خدیجه علاء الدین به عنوان سرپرست و مربی تیم اعزامی اسکواش بانوان نوجوان گلستان را جهت رقابت در این مسابقات معرفی کردند.
 
گلستان قهرمان والیبال منطقه چهار بانوان کشور شد
 
مسابقات والیبال منطقه چهار امید بانوان باحضور تیم والیبال امید استان‌های خراسان رضوی، گلستان، مازندران، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و گرگان در مسابقات منطقه چهار کشور به صورت دوره ای در گرگان برگزار شد.
 
تیم والیبال گلستان در اولین بازی خود مقابل خراسان جنوبی با نتایج 25 بر 22، 25 بر 20 و  26 بر 24 در گیم‌های اول، دوم و سومبه حریف غلبه کرد و بازی را برد، در بازی با گیلان و مازندران با اقتدار با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد و در مقابل تیم والیبال امید بانوان خراسان رضوی با واگزاری سه گیم وگرفتن یک گیم نتوانست غلبه کند و بازی را واگزار کرد.
 

در نهایت تیم گلستان با 3برد و یک باخت و کسب 9 امتیاز توانست مقام نخست را همراه با تیم خراسان جنوبی از آن خود کند و جواز حضور در مرحله نهایی مه بعد از ماه مبارک رمشان در تهران برگزار می شود را بدست آورند./مهر

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار