مدیریت آموزش و پرورش کلاله:

5 هزار دانش آموزش می توانند در کلاس های اوقات فراغت ثبت نام کنند

1403-07-28 02:07:33
0
57

محمد محمدزاده مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کلاله از امادگی آموزش و پرورش شهرستان برای ثبت نام 5 هزار دانش آموز در کلاس های اوقات فراغت این شهرستان خبر داد.

 

وی در گفتگوبا خبرنگار کلاله خبرگفت: کلاس های اوقات فراغت آموزش و پرورش شهرستان کلاله در سه بخش فعالیتهای قرآنی،فرهنگی هنری و ورزشی برگزار می شود.

وی افزود:دربخش فعالیت های قرآنی 10 پایگاه ثبت نام از داوطلبین را در سطح شهر و روستا به مرکزیت دارالقرآن شهرستان انجام می دهند و همچنین در بخش فرهنگی و هنری دارای 2 پایگاه اعم از کانون فرهنگی تربیتی شهید باقری (ویژه برادران) و کانون فرهنگی تربیتی معراج (ویژه خواهران) هستیم.

محمد زاده در ادامه سخنان خود گفت: در بخش ورزشی نیز دارای فعایتهای متنوعی در سطح شهر کلاله هستیم که می توان به موارد ذیل اشازه کرد:

1- کلاس های والیبال، مختص دانش آموزان دوره ابتدائی و کلاس های هندبال ویژه دانش آموزان دوره های  راهنمایی و متوسطه در سالن صدف شهرستان برگزار خواهد شد.

2- کلاس های ژیمناستیک، تنیس روی میز و اسکواش، ویژه دانش آموزان دوره ابتدائی در سالن کوثر شهرستان برگزار خواهد شد.

3- کلاس های فوتسال، ویزه دانش آموزان دوره راهنمایی در سالن ورزشی مدرسه خلیج فارس و همچنین کلاس های فوتسال روی چمن مصنوعی، مختص دانش آموزان دوره متوسطه در سالن ورزشی امام علی (ع) برگزار خواهد شد.

وی در پایان افزود: آموزش و پرورش شهرستان می تواند از 5 هزار دانش آموز داوطلب در این بخش ها ثبت نام بعمل آورد و کلاس های فوق از شنبه 8 تیر ماه 92 آغاز خواهد شد و بمدت 2 ماه در دو نوبت صبح و عصر دایر می باشد.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار