شهر سلامت و صنعت در گلستان تشکیل می شود

1403-08-01 06:08:02
0
10

رئیس اتاق بازرگانی گرگان، از مقدمات تشکیل شهر سلامت در استان خبر داد و گفت: برای تشکیل شهر سلامت و صنعت مساعدت و همراهی همه مسئولان و کمک بخش خصوصی نیاز است.

 

به گزارش کلاله خبر، حمید دامغانی صبح یکشنبه در جلسه ایجاد شهر سلامت و صنعت در گرگان افزود: تشکیل انجمن پزشکان و داروسازان، افق جدید در تعامل جامعه پزشکی- دانشگاهی و بازرگانان ترسیم خواهد شد. 
 
رئیس اتاق بازرگانی ضمن تبریک و تقدیر از حماسه سیاسی که براساس رهنمون رهبری و با حضور مردم شکل گرفت؛ اظهار امیدواری کرد در سال 92 شاهد ثبت حماسه اقتصادی نیز باشیم. 
 
وی پس از اعلام تشکیل کانون زنان شعبه گرگان، افزود: درحال حاضر اتاق پیگیر ثبت انجمن تولیدات ارگانیک، ثبت تشکل پزشکی- دارویی، ایجاد شهرک سلامت و... است.
 
دامغانی همچنین به نمایشگاه قزاقستان اشاره کرد و گفت: تحقیقات اولیه دراین خصوص انجام شده و امیدواریم این نمایشگاه همراه با بخش فروش به طور موفقیت آمیز برپا شود.
 
جواد نظری مهر نایب رئیس فراکسیون سلامت مجلس نیز با تأکید بر عمر 16 ساله گلستان و اشاره به استعدادهای بالقوه استان گفت: دلسوزی بخش خصوصی موجب رشد عملی و علمی در بخش های مختلف شده است.
 
وی همچنین اظهار کرد: براساس « اصل جامعه سالم با انسان سالم» به شما قول می دهم با تمام توان در این مسیر وقت بگذارم و به تحقق ایده شهر سلامت کمک کنیم. 
 
در ادامه جلسه هر یک از اعضای هیئت نمایندگان، درخصوص؛ نمایشگاه قزاقستان، طریقه پرداخت های مالی اتاق، شناسایی نیازهای بازار هدف و نمایشگاه ها، اعزام هیئت تجاری به روسیه، میزان پیشرفت پروژه های ساختمان جدید اتاق، شیوه نامه مالی اتاق ایران، پذیرش هیئت تجاری از روسیه و... نکاتی را به بحث و تبادل نظر گذاشتند.
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار