با حضور سردار نقدی در اردوگاه صالحین سپاه نینوا ؛

اردوهای سراسری طرح هجرت 3 کشور در گلستان افتتاح شد

1403-07-03 04:07:20
0
45

عصر امروز مراسم افتتاحیه اردوهای سراسری طرح هجرت 3 با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین و جمع زیادی از مسئولین استانی و مردم در اردوگاه صالحین سپاه نینوا برگزار گردید .

 

به گزارش کلاله خبر،

در اولین روز از تیرماه سال 92 مراسم متمرکز افتتاح اردوهای طرح هجرت 3 سراسر کشور با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، سردار خراسانی رئیس سازمان بسیج سازندگی ، سردار بابایی فرمانده سپاه نینوا گلستان و سوخته سرایی معاون برنامه ریزی استانداری گلستان در اردوگاه صالحین سپاه نینوا واقع در روستای شیرآباد شهرستان رامیان برگزار گردید .

سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم گفت : در حال حاضر نظام سلطه و استکبار با تمام توان خود به مقابله و دشمنی با انقلاب اسلامی ایران پرداخته و از همه راه های دشمنی بهره گرفته است و این روزها جنگ اقتصادی به عنوان اصلی ترین و آخرین راهکار مورد توجه جدی آنان است . و مانند پیروزی ما در جنگ های نظامی ، امنیتی ، علمی ، فرهنگی و سیاسی ، راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور امتیاز دادن به کشورهای غربی نیست بلکه راه حلش تکیه کردن بر استعدادهای داخلی و بهره گیری حداکثری از ظرفیت ها و امکانات موجود کشور است .

نقدی با بیان اینکه کار و تلاش مضاعف مقدمه فتح الفتوح حماسه اقتصادی است ادامه داد : امروز اتکا کامل کشور به تولیدات صنعتی ، باعث بروز مشکلاتی شده است که تحریم های ظالمانه دشمنان این مشکلات اقتصادی را تشدید کرده است و راه برون رفت از این مشکلات استفاده از همه ظرفیت ها از جمله ظرفیت های عظیم تولید مردمی ، بومی و خانگی است تا با اجرای برنامه ها و طرح های متنوع اقتصاد مقاومتی به شیوه های ساده و ارزان سنتی و بومی باعث شکوفایی اقتصاد و کشاورزی کشور بشویم .

وی با بیان اینکه مردم باید در خلق حماسه اقتصادی هم مثل حماسه سیاسی نقشی فعال داشته باشند افزود : رویکرد اردوهای جهادی و طرح هجرت در سال های گذشته رویکرد خدماتی در زمینه های مختلف بود ولی رویکرد این اردوها در سال جاری رویکرد تولیدی و خدمات مولد است ، یعنی در همه اردوها جهت گیری همه برنامه های عمرانی ، کشاورزی ، آموزشی ، مشاوره ای و ... ، افزایش و کیفیت بخشی به تولید خواهد بود .

نقدی در خصوص بالا بردن میزان تولید در محصولات کشاورزی این گونه گفت : ما با انتقال تجربیات و اندوخته های کشاورزان نمونه به سایر کشاورزان و اصلاح و بهبود شیوه های کاشت ، داشت و برداشت محصول ، سطح تولید همه کشاورزان را به سطح تولید کشاورزان نمونه برسانیم و یک کشاورز بتواند چند طرح ساده اقتصاد مقاومتی را به صورت همزمان انجام بدهد تا باعث تکمیل چرخه تولید و افزایش درآمدهایش شود .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به استقبال گسترده مجموعه های دانشگاهی مختلف در سراسر کشور از طرح های تولیدی اقتصاد مقاومتی گفت : با کمک اساتید ، محققان و دانشجویان در مجموعه رشته های کشاورزی ، باغداری ، دامپروری ، منابع طبیعی و ... ، همچنین استفاده از توان جوانان و بسیجیان در بسیج سازندگی در صدد هستیم که شکوفایی اقتصادی کشور محقق شود و هیچ نیازی به واردات نباشد .

در این مراسم همچنین فرمانداران شهرهای سراسر استان ، فرماندهان سپاه شهرهای سراسر استان ، جمعی از طلاب و روحانیون شیعه و سنی ، تعداد زیادی از دانش آموزان و دانشجویان و سایر اقشار مردم حضور داشتند .

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار