وفایی خبر داد:

توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در گلستان

1403-07-03 04:07:19
0
38

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت  گلستان از توزيع كالاهاي اساسي تنظيم بازار در قالب طرح ضيافت در آستانه ماه مبارك رمضان خبر داد.

 

به گزارش کلاله خبر،

یدالله وفایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: در آستانه ماه مبارك رمضان به جهت دسترسی آسانتر مردم به کالاهای اساسی و پرمصرف و توزيع مناسب و منطقي كالاهاي اساسي سبد مصرف خانوار، برنامه ها و اقدامات ويژه تنظيم بازار در قالب طرح ضيافت اجرا مي شود.
 
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: برگزاري نمايشگاهها، اجراي طرح فروش فوق العاده و طرح ويژه نظارتي با مشاركت مجامع امور صنفي و اتحاديه هاي ذيربط، فروشگاههاي بزرگ و زنجيره اي از برنامه هايي است كه در قالب اين طرح اجرا خواهد شد.
 
وفایی گفت: نمايشگاهها و فروش فوق العاده در گرگان و تعدادي از شهرستانهای استان برگزار مي شود.
 
وي گفت: تامين منافع متقابل توليدكنندگان و مصرف كنندگان، ايجاد ثبات نسبي قيمت و تنظيم بازار مواد غذايي، ايجاد شبكه هماهنگ، ايجاد شرايط رقابتي و مطلوب جهت عرضه مستقيم و بهبود شبكه توزيع و عرضه اين كالاها از اهداف برگزاري اين نمايشگاهها است.
 
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان  تاكيد كرد: در قالب طرح ضیافت ماه مبارک رمضان  تشديد نظارت و بازرسي توسط بازرسان سازمان ، بازرسان اصناف و تعزیرات حکومتی و ناظران افتخاری نيز صورت خواهد گرفت.
 
علی مقصودلو ، معاون برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد صنعت، معدن و تجارت گلستان نیز،گفت: دهه توليد ملي در سراسر كشور از ابتداي تيرماه امسال همزمان با روز اصناف آغاز و تا روز دهم اين ماه كه مصادف با روز ملي صنعت و معدن است ادامه خواهد يافت.
 
مقصودلو افزود: يكم تير ماه روز توليد ملي و اصناف، دوم تير روز توليد ملي و تشكل ها، سوم تير روز توليد ملي و فرهنگ و چهارم تير روز توليد ملي و سرمايه انساني نامگذاري شده است.
 
وی اظهار داشت: همچنين پنجم  تير روز توليد ملي، رقابت پذيري و فضاي كسب و كار،ششم تير روز توليد ملي و چشم انداز 1404، هفتم تير روز توليد ملي، تحقيق و توسعه و مالكيت فكري، هشتم تير روز توليد ملي، تامين مالي و ارز آوري، نهم  تير روز توليد ملي و سرمايه گذاري و دهم تير ماه كه مصادف با روز ملي صنعت و معدن است به عنوان توليد ملي و حماسه اقتصادي نام گرفته است.
 
وی اظهار داشت : به مناسبت دهه توليد ملي برنامه هاي مختلفي با محوريت بخش خصوصي و مشاركت خانه صنعت، معدن و تجارت ايران در استان به اجرا در مي آيد. برپايي همايش ها و سمينارها و كارگاه هاي آموزشي با موضوعات مرتبط با صنعت، معدن و تجارت از جمله برنامه‌ هايي است كه در اين دهه در نظر گرفته شده است. همچنين در مراسم روز ملی صنعت و معدن استان  از توليد‌ كنندگان و سرمايه‌ گذاران بخش صنعت و معدن تجلیل بعمل خواهد آمد.
نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار