اخبار اجتماعی:

ارتقاء امنيت تفرجگاه ها و مناطق گردشگري در گلستان

1403-08-01 05:08:45
0
11

جانشين فرماندهي انتظامي استان گلستان با اشاره به آغاز طرح تابستانه پليس در مناطق گردشگري گفت: امنيت در تفرجگاه ها و مناطق گردشگري گلستان ارتقاء يافته است.

 

به گزارش کلاله خبر،سرهنگ پاسدار "سيد کاظم موسوي" در حاشيه بازديد از مراکز انتظامي شهرستان علي آبادکتول در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: تفرجگاه ها و مناطق گردشگري از جمله اماکني است که امنيت ان با حضور پليس و همراهي و مشارکت مردم تأمين مي شود.

وي گفت: به همين منظور استقرار ايستگاه هاي پليس در اين مناطق در قالب طرح تابستانه در دستورکار اين انتظامي قرار گرفته است.

اين مقام انتظامي در ادامه با بيان اين که استان گلستان از استان هاي مسافر خيز و پر تردد کشور محسوب مي شود از ورود سالانه ميليون ها مسافر به اين استان خبر داد و افزود: پيش بيني مي شود تا قبل از ماه مبارک رمضان با افزايش بي سابقه حجم مسافر در محور هاي برون شهري استان روبه رو شويم.وي تصريح کرد: از مدت ها قبل کميته هاي مختلف در قرارگاه عملياتي استان تشکيل شده است و وظايف و مأموريت هاي هر کميته به آنان ابلاغ شده است.

سرهنگ موسوي در بخش ديگري از سخنان خود به رضايتمندي مردم از حضور پليس در اين اماکن اشاره کرد و بيان داشت: با حضور پليس امنيت اين اماکن به خوبي تآمين شده و ارتقاء يافته است.

جانشين فرماندهي انتظامي گلستان وضعيت امنيتي شهرستان علي آبادکتول را مطلوب عنوان کرد و گفت: ارتقاء شاخص هاي امنيتي نشان از تلاش مجموعه انتظامي شهرستان است.گفتني است: شهرستان علي آبادکتول با جمعيتي بالغ بر يکصد و سي هزار نفر در فاصله 40 کيلومتري مرکز استان واقع شده است.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار