از سوی رئیس هیئت والیبال گلستان انجام شد

اعلام نتایج مسابقات والیبال امیدهای بانوان منطقه چهار کشور در گرگان

1403-08-01 11:08:40
0
36

از سوی رئیس هیئت والیبال گلستان نتایج کامل مسابقات والیبال امیدهای بانوان منطقه چهار کشور در گرگان تا روز سوم اعلام شد.

 

به گزارش کلاله خبر،علیرضا نورانی امروز اظهار داشت: در پایان روز سوم مسابقات والیبال امیدهای بانوان منطقه چهار کشور تیم والیبال امیدهای بانوان مازندران دو بر سه مغلوب تیم والیبال امیدهای بانوان خراسان رضوی شد.

وی با بیان نتایج تیم‌های شرکت‌کننده تصریح کرد: تیم والیبال امیدهای بانوان نیز گیلان یک بر سه مغلوب تیم والیبال امیدهای بانوان خراسان جنوبی و تیم والیبال امیدهای بانوان گلستان نیز سه بر صفر بر تیم والیبال امیدهای بانوان خراسان‌جنوبی پیروز شد.

رئیس هیئت والیبال گلستان گفت: تیم والیبال امیدهای بانوان مازندران دو بر سه مغلوب تیم والیبال امیدهای بانوان گیلان، تیم والیبال امیدهای بانوان خراسان‌رضوی سه بر صفر بر تیم والیبال امیدهای بانوان گیلان پیروز شد و تیم والیبال امیدهای بانوان گلستان نیز سه بر صفر بر تیم والیبال امیدهای بانوان مازندران پیروز شد.

نورانی ادامه داد: تا پایان روز سوم گلستان با شش امتیاز و یک بازی کمتر صدرنشین است و خراسان‌رضوی با پنج امتیاز و یک بازی بیشتر در مکان دوم قرار دارند.

وی اضافه کرد: این دوره از مسابقات در روز یکشنبه دوم تیرماه به پایان می‌رسد، اذعان داشت: تیم گلستان در روز شنبه و یکشنبه به ترتیب با تیم‌های خراسان‌رضوی و گیلان مسابقه دارد.

مسابقات قهرمانی والیبال امیدهای بانوان منطقه چهار کشوری از روز چهارشنبه در سالن 9 دی گرگان آغاز شد.

تیم‌های مازندران، خراسان‌رضوی، گلستان، گیلان و خراسان‌جنوبی پنج تیم حاضر این مرحله هستند که مسابقات خود را از روز گذشته به میزبانی هیئت والیبال استان آغاز کرده‌اند.

در روز اول مسابقات تیم خراسان‌رضوی با نتیجه سه بر دو از سد مازندران گذشت و تیم خراسان‌جنوبی نیز با نتیجه سه بر یک گیلان را شکست داد.

این بازی‌ها تا یکشنبه دوم تیر ماه ادامه خواهد داشت و هر روز دو مسابقه برگزار می‌شود.

شروع مسابقه اول ساعت 9 و نیم صبح و زمان شروع مسابقه دوم ساعت 11 و نیم است.

رئیس هیئت والیبال استان گلستان در خصوص تیم والیبال استان گلستان گفت: تیم گلستان با بهره‌گیری از بازیکن ملی‌پوش خود سرکار خانم مهسا صابری و سرمربیگری سرکار خانم بهاری و کمک مربی سرکار خانم کلاسنگیانی در این مسابقات حضور پیدا کرده است.

*اعزام تیم جوانان پسر گلستان مسابقات قهرمان کشور در کرج

علیرضا نورانی اذعان داشت: تیم جوانان پسر استان نیز صبح روز جمعه برای شرکت در مسابقات قهرمان کشور عازم هستند که مسابقات آن نیز روز شنبه اول تیرماه به میزبانی شهر کرج به انجام خواهد رسید.

وی اضافه کرد: تیم گلستان قهرمان سال گذشته کشور بدون بهره‌گیری از بازیکنان ملی‌پوش که در اردوهای تیم‌های ملی به سر می‌برند در این مسابقات شرکت می‌کند که با توجه به برگزاری اردوی دو ماهه و استفاده از چهره‌های شاخص مستعد یکی از مدعیان اصلی فتح یکی از مقام‌های کشوری در این دوره از مسابقات هستند.

رئیس هیئت والیبال استان گلستان با بیان اینکه سرمربیگری این تیم بر عهده محمد حاج‌مشهدی و مربیگری آن به عهده تاج‌محمد حیدری است، افزود: محمدی، کر، صحنه، بزمونه، ایگدری و نظری از چهره‌های جویای نام تیم جوانان گلستان به شمار می‌روند.

*گلستان میزبان مرحله مقدماتی قهرمانی والیبال نوجوانان کشور در دهم تیرماه

نورانی عنوان کرد: گلستان همچنین میزبان مرحله مقدماتی قهرمانی والیبال نوجوانان کشور در منطقه چهار است که مسابقات آنها با حضور تیم‌های مازندران، تهران، گلستان، سمنان، خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی و خراسان‌جنوبی از دهم تیرماه در سالن ورزشی 9 دی گرگان آغاز خواهد شد.

رئیس هیئت والیبال استان گلستان از همه علاقمندان به والیبال دعوت کرد تا برای تماشای بازیکنان نوجوان مستعد در سالن 9 دی گرگان حضور به هم رسانند.

نظرات

متاسفانه نظری هنوز درباره این مطلب منتشر نشده

ثبت دیدگاه

خانه شهرستان گلستان اخبار